اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی امنیتی استاندار اصفهان:

اصفهان رتبه نخست سلامت مدیریت اجرایی انتخابات کشور را کسب کرد

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار اصفهان گفت: استان اصفهان رتبه نخست سلامت مدیریت اجرا در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی را به سبب وجود یک مجموعه منسجم از آن خود کرد.

اصفهان رتبه نخست سلامت مدیریت اجرایی انتخابات کشور را کسب کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، محمدمهدی اسماعیلی در جلسه شورای اداری استان اصفهان با بیان اینکه براساس ارزیابی‌های صورت گرفته در بین 31 استان کشور استان اصفهان به دلیل بررسی دقیق و جامع و وجود یک مجموعه منسجم رتبه نخست سلامت مدیریت اجرایی انتخابات را از آن خود کرده است، اظهار کرد: تمامی دستگاه‌ها و جامعه روحانیت و علما برای برگزاری یک انتخابات پرشور در اصفهان همکاری داشتند و مردم را به حضور پرشور در انتخابات تشویق می‌کردند.

وی افزود: در حوزه شرکت مردم شهرستان اصفهان در انتخابات یک جهش قابل توجهی را شاهد بوده‌ایم.

معاون سیاسی امنیتی استاندار اصفهان با اشاره به اینکه دشمن همواره در تلاش بود تا مشارکت مردم در انتخابات را در این دوره کاهش دهد، تصریح کرد: هیچ کسی تصور نمی‌کرد که مشارکت مردمی تا این حد رشد داشته باشد و در واقع یک اتفاق بزرگ رخ داد و مردم با کم‌ترین مسئله و مشکلی در صحنه حاضر شدند.

وی با اشاره به ابطال بخشی از آرا در حوزه انتخابیه سمیرم در مرحله نخست انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی گفت: همراهی مردم سمیرم بسیار مطلوب بود به گونه‌ای که بدون کم‌ترین حاشیه و در نهایت سلامت انتخابات در دوره دوم پی‌گیری شد که جای بسی تقدیر دارد.

اسماعیلی ادامه داد: شهرستان نایین با 97 درصد مشارکت بیشترین میزان مشارکت را در بین شهرستان‌های استان اصفهان داشته است و پس از آن شهرستان‌های نطنز و قمصر با 95 درصد مشارکت و اردستان و سمیرم با 91 درصد بالاترین میزان مشارکت در سطح استان را در انتخابات به خود اختصاص دادند.

وی با اشاره به اینکه در شهرستان اصفهان افزایش میزان مشارکت مردم در نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی نسبت به دوره پیشین آن 87 درصد بوده است، یادآور شد: در دوره هشتم 140 هزار نفر در شهرستان اصفهان در انتخابات مشارکت کردند در حالی که در این دوره 260 هزار نفر پای صندوق‌های رای حضور یافتند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار اصفهان با اشاره به اینکه حسن کامران از میان 20 نماینده استان اصفهان با 230 رای بیشترین آرا را به خود اختصاص داده است، گفت: حجت‌الاسلام موسوی‌لارگانی نیز با کسب 78 درصد آرا حوزه انتخابیه فلاورجان بالاترین میزان درصد رای شرکت کنندگان در حوزه انتخابیه را کسب کرد.

انتهای پیام/خ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول