اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دفتر نظارت و بازرسی شورای نگهبان در اصفهان:

صحت انتخابات اصفهان در کوتاه‌ترین زمان ممکن به تایید رسید

خبرگزاری فارس: رئیس دفتر نظارت و بازرسی شورای نگهبان در اصفهان گفت: صحت انتخابات استان اصفهان در کوتاه‌ترین زمان ممکن به تایید شورای نگهبان رسید.

صحت انتخابات اصفهان در کوتاه‌ترین زمان ممکن به تایید رسید

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، محمدرضا اکرمی در جلسه شورای اداری استان اصفهان با اشاره به اینکه در انتخابات مجلس نهم در مقایسه با انتخابات مجالس هفتم و هشتم شاهد بصیرت بالای مردم اصفهان بودیم، اظهار کرد: برگزاری باشکوه این انتخابات در حوزه‌های 16 گانه اصفهان فصل جدیدی را باز کرد و حضور 67 درصدی مردم را در سطح استان اصفهان رقم زد.

وی با تاکید بر اینکه انتخابات مجلس نهم یکی از سالم‌ترین و پاک‌ترین انتخابات ایران پس از پیروزی انقلاب بود، افزود: در جریان برگزاری انتخابات مجلس نهم افراد شایسته و ولایت‌مداری از سوی مردم برای قانون‌گذاری انتخاب شدند و مردم فهیم به نمایندگانی رای دادند که تخلف انتخاباتی نداشتند و از پاک‌ترین نامزدها در بحث رعایت قوانین انتخاباتی بودند.

رئیس دفتر نظارت و بازرسی شورای نگهبان در اصفهان تصریح کرد: براساس نظرسنجی و ارزیابی‌های انجام گرفته، نوع انتخابات مردم به گونه‌ای بود که انتظارات مردم در بخش‌های مختلف برآورده شد.

وی با اشاره به هزینه‌های نامتعارف برخی نامزدها در جریان برگزاری انتخابات تصریح کرد: تداوم این مسائل برای آینده نیز نگران کننده است.

اکرمی با بیان اینکه صحت انتخابات استان اصفهان در کوتاه‌ترین زمان ممکن به تایید شورای نگهبان رسید، افزود: در مرحله دوم انتخابات هم شاهد کم‌ترین تخلف و حضور پرشکوه مردم بودیم.

وی اضافه کرد: ستاد انتخابات استان اصفهان و سایر بخش‌ها در انتخابات مجلس نهم هم‌دلی و هماهنگی ویژه‌ای داشتند، به گونه‌ای که انتخاباتی سالم و به دور از کم‌ترین مشکل را شاهد بودیم.

رئیس دفتر نظارت و بازرسی شورای نگهبان در اصفهان با اشاره به اینکه نماینده مجلس باید در قانون‌گذاری خوب و متناسب با نیازهای کشور و نظارت بر حسن اجرای قانون حرکت کنند، اظهار کرد: نمایندگان باید انتظارات رهبر معظم انقلاب و مردم را برآورده کنند.

وی با بیان اینکه بعضی از کسانی که می‌خواهند در انتخابات ریاست جمهوری نامزد شوند فعالیت‌های خود را از هم‌اکنون آغاز کرده‌اند، تاکید کرد: مسئولان و دستگاه‌های اجرایی مراقب باشند تا از امکانات نظام و دولت برای بهره‌برداری از این نامزدها استفاده نشود.

انتهای پیام/خ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول