اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نبویان در گفت‌وگو با فارس:

جبهه پایداری برای انتخابات ریاست‌جمهوری تصمیم نگرفته است

خبرگزاری فارس: عضو شورای مرکزی جبهه پایداری با اشاره به انتخابات آینده ریاست‌جمهوری گفت: جبهه پایداری هنوز برای انتخابات ریاست جمهوری تصمیم نگرفته و نشستی نداشته است.

جبهه پایداری برای انتخابات ریاست‌جمهوری تصمیم نگرفته است

حجت‌الاسلام سید محمود نبویان صبح امروز در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار فارس در مشهد، با اشاره به انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری اظهار کرد: جبهه پایداری تاکنون تصمیمی برای این انتخابات نگرفته و نشستی برگزار نکرده است.

وی افزود: همچنین این مسئله که آیا کاندیدای مستقل داشته باشیم یا خیر نیز در آینده مشخص می‌شود ولی امیدواریم که همه نیروهای اصول‌گرا به‌ویژه آن‌هایی که در خط رهبری هستند، به اتحاد و انسجام برسند و رئیس جمهوری واحد را انتخاب کنند.

عضو شورای مرکزی جبهه پایداری با اشاره به برخی گمانه زنی ها از سوی جبهه و احزاب خاطرنشان کرد: اینکه شاهدیم برخی گمانه‌زنی‌های انتخاباتی و اعلام اسامی را آغاز کردند، اندکی زود است چرا که معلوم نیست آیا به طور قاطع و جدی این افراد تا زمان انتخابات پای صحنه می مانند یا خیر، همچنین از سوی این افراد نیز هنوز تصمیم جدی گرفته نشده است.

وی ادامه داد: در عین حال امیدواریم که در انتخابات ریاست‌جمهوری آینده نیروهای انقلاب به وفاق برسند و بتوانند نیرویی را مطرح کنند که حافظ ارزش‌های اسلامی و حقوق مردم باشد.

انتهای پیام/س30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول