اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مرکز اورژانس و فوریت‌های پزشکی استان قم خبر داد

استقرار 20 تیم امدادی در مسجد مقدس جمکران

خبرگزاری فارس: رئیس مرکز اورژانس و فوریت‌های پزشکی استان قم گفت: بیش از 20 تیم امدادی در ایام نیمه شعبان در اطراف مسجد مقدس جمکران مستقر می‌شوند.

استقرار 20 تیم امدادی در مسجد مقدس جمکران

محمد جواد باقری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به فرارسیدن سالروز ولادت حضرت ولیعصر(عج) اظهار کرد: تمام تیم‌های امدادی مرکز اورژانس و فوریت‌های پزشکی استان قم در ایام نیمه شعبان به صورت آماده باش هستند.

وی افزود: تیم‌های امدادی اورژانس در این ایام در اطراف حرم مطهر، مسجد مقدس جمکران و محورهای مواصلاتی استان قم مستقر می‌شوند.

رئیس مرکز اورژانس و فوریت‌های پزشکی استان قم با اشاره به حضور بیش از 20 تیم امدادی در ایام نیمه شعبان ادامه داد: در ایام نیمه شعبان دو دستگاه اتوبوس آمبولانس، 12 دستگاه آمبولانس و دو دستگاه موتورلانس در اطراف مسجد مقدس جمکران وظیفه پوشش‌های امدادی را بر عهده دارند.

باقری ابراز داشت: همچنین در این ایام یک پایگاه ثابت و دو اکیپ امدادی احیا در داخل مسجد مقدس جمکران به زائران و مسافران در مراسم ایام نیمه شعبان ارائه خدمت می‌کنند.

وی خاطر نشان کرد: مرکز فوریت‌های پزشکی استان‌های همجوار شامل تهران، اراک و دانشگاه علوم پزشکی کاشان هر یک با اعزام دو دستگاه آمولانس به عنوان نیروهای کمکی در ایام نیمه شعبان با مرکز اورژانس و فوریت‌های پزشکی استان قم همکاری خواهند داشت.

رئیس مرکز اورژانس و فوریت‌های پزشکی استان قم با بیان اینکه یک دستگاه‌ اتوبوس آمبولانس هم در عوارضی قم - تهران آماده ارائه خدمت خواهد بود، تصریح کرد: تمام پایگاه‌های منتهی به استان قم در ایام نیمه شعبان مرکز اورژانس استان قم را پشتیبانی می‌کنند.

باقری عنوان داشت: ستاد عملیات بحران نیز از روز سه‌شنبه 13 تیرماه تا روز شنبه 16 تیرماه به صورت آماده باش خواهد بود.

وی یادآور شد: در ایام نیمه شعبان 250 نفر در حوزه پایگاه‌های ثابت، سیار و ستاد فرماندهی در استان قم فعالیت خواهند داشت.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول