اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای نخستین‌بار

جوانان نمونه مسجد محور جنوب تهران معرفی و تجلیل شدند

خبرگزاری فارس: برای نخستین‌بار همایش تجلیل از جوانان نمونه مسجد محور با حضور رئیس فرهنگی هنری شهرداری تهران در منطقه 20 برگزار شد.

جوانان نمونه مسجد محور جنوب تهران معرفی و تجلیل شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، امیر خوراکیان ساعتی پیش در همایش معرفی و تجلیل از جوانان نمونه مسجد محور منطقه 20 گفت: برای نخستین‌بار جوانان نمونه با شاخص مسجد محوری و اخلاق‌مداری معرفی و تجلیل شدند که این محوریت انتخاب یک اقدام ارزشی محسوب می‌شود.

رئیس فرهنگی هنری شهرداری تهران بهره‌مندی از برکات نورانی آستان مقدس حرم عبدالعظیم (ع) را از جمله نقاط قوت این طرح برشمرد و خاطرنشان کرد: هدف اصلی این همایش معرفی الگوهای عینی به جوانان بوده است و امیدواریم در سال‌های آتی این طرح به صورت جشنواره‌های سراسری اجرا شود.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 20 در ادامه تصریح کرد:‌ با توجه به نقش موثر مساجد و مراکز فرهنگی، شهرداری نگاه مسجد محوری را اساس کار خود قرار داده است.

حبیب‌الله غفوری به حضور خانواده‌های معزز شهدا در این همایش اشاره کرد و اظهار داشت: میزان حضور در مساجد محلات، مراکز فرهنگی و معیارهای تعهد، تخصص و اخلاق‌مداری از جمله شاخصه‌های انتخاب جوانان نمونه منتخب بوده است.

بر پایه این گزارش در پایان این همایش از 25 نفر از جوانان برتر و نمونه مسجد محور و خانواده‌های شهید قشقایی و شهید غلام کبیری تجلیل به عمل آمد.

این همایش با حضور رئیس فرهنگی هنری شهرداری تهران، رئیس مرکز رسیدگی به امور مساجد، معاون فرهنگی آستان حرم حضرت عبدالعظیم (ع)، رئیس بنیاد شهید شهرستان ری، معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 20 و جمعی از خانواده‌های شهدای این منطقه در فرهنگسرای ولاء برگزار شد. 

انتهای پیام/ب20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول