اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر‌کل تامین اجتماعی استان کرمانشاه

بیش از 207 هزار بیمه شده در استان وجود دارد

خبرگزاری فارس: مدیر‌کل تامین اجتماعی استان کرمانشاه گفت: در استان کرمانشاه بیش از 207 هزار بیمه شده، 27 هزار مستمری بگیر و 2 هزار و هفتصد مقرری‌بگیر وجود دارند.

بیش از 207 هزار بیمه شده در استان وجود دارد

حمیدرضا پاکدامن در گفت‌و‌گو با خبر‌نگار فارس در کرمانشاه، اظهار کرد: یکی از مشکلاتی که در سنوات قبل برای برخی از بیمه‌شدگان وجود داشت، افرادی بودند که سوابق حداقلی را داشتند و به هر دلیلی امکان استمرار بیمه‌پردازی نداشتند و در صورتی که با حادثه مواجه می‌شدند از برخی مزایا بهره‌مند نمی‌شدند.

پاکدامن افزود: از سال قبل برای زنان 55 ساله و مردان 60 ساله که بیمه داشتند امکان برخوردی از مزایای بیمه‌بازنشستگی فراهم شد.

وی ادامه داد: بیش از 207 هزار بیمه شده در استان کرمانشاه وجود دارد، همچنین 27 هزار و 100 نفر مستمری‌بگیر و 2 هزار و هفتصد نفر مقرری‌بگیر بیمه‌کاری نیز در استان از مزایای تامین‌اجتماعی بهره می‌برند.

پاکدامن تصریح کرد: کسانی که از بیمه‌ بیکاری بهره‌مند می‌شوند، با توجه به مجرد و متاهل‌ بودن و میزان سابقه بیمه‌پردازی از 6 تا 50 ماه از بیمه بیکاری بهره‌مند می‌شوند و حقوق در یافت می‌کنند که این سابقه جزو سنوات بیمه‌پردازی محسوب می‌شود.

وی گفت: فرآیند ارتقا کیفیت را به عنوان یک برنامه استراتژیک برای خود ترسیم کرده‌ایم و در بخش بیمه‌ای ارتقا ساختار فیزیکی ساختمان شعب و واحدهای درمانی را انجام داده‌ایم و فرآیند کارها را کوتاه و مختصر کرده‌ایم که زمان کمتری لازم دارند.

پاکدامن خاطرنشان کرد: گروه‌های جدید، کارگران ساختمانی، زنان سرپرست خانوار زیر پوشش بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی (ره) زیر پوشش بیمه‌ای قرار گرفته‌اند.

وی تصریح کرد: فرآیند پرداخت حق بیمه از دستگاه‌های خود‌پرداز و برداشتن محدودیت سقف 200 هزار تومان از کارت‌های عابر بانک و افزایش آن تا 400 هزار تومان در هر بار برداشت از دیگر اقداماتی است که انجام داده‌ایم.

پاکدامن تاکید کرد: تجهیز بیمارستانی از لحاظ پزشکی و اقامتی برای همراهان بیمار و انجام بیمه تکمیلی برای بیمه‌شدگان را نیز انجام داده‌ایم.

وی تعویض مفصل زانو توسط دستگاه‌های پیشرفته و پزشکان مجرب را اقدامی بی‌نظیر دانست و گفت: سی‌تی‌اسکن پیشرفته و سنگ‌شکن نیز از خدمات دیگری است که ارائه شده است و دیگر نیاز به عزیمت بیماران به تهران و صرف وقت و انرژی نیست.

پاکدامن گفت: دستمزد پزشکانی که در تامین‌ اجتماعی کار می‌کنند نسبت به سایر مراکز کمتر است و این پزشکان با عشق و علاقه وارد سازمان تامین‌ اجتماعی شده‌اند.

انتهای پیام/خ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول