اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

گزارش فارس از دیدار تیم‌های حدیث و شهرداری نکا

تیم بیمه حدیث قزوین روی نوار پیروزی

خبرگزاری فارس: تیم فوتسال بیمه حدیث قزوین با عبور از سد تیم شهرداری نکاء در مکان هفتم جدول رده‌بندی قرار گرفت.

تیم بیمه حدیث قزوین روی نوار پیروزی

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، در هفته سیزدهم رقابت‌های لیگ دسته دوم فوتسال باشگاه‌های کشور تیم بیمه حدیث قزوین در سالن شهید بابایی با نتیجه 4 بر 3 از سد تیم شهرداری نکاء عبور کرد و در مکان هفتم جدول رده‌بندی قرار گرفت.

در این دیدار که در حضور نزدیک به 100 تماشاگر برگزار شد، بازیکنان تیم بیمه حدیث در دقایق نخست نیمه اول دو گل از تیم شهرداری نکاء دریافت کردند که در ادامه روی هوشیاری امید طالبی مهاجم تیزپای خود توانستند دو گل خورده را جبران کنند.

بازی در نیمه نخست با همین نتیجه به پایان رسید تا تفکرات مربیان دو تیم در پایان این دیدار تیم پیروز را مشخص کند.

با آغاز نیمه دوم این بازیکنان تیم شهرداری نکاء بودند که با استفاده از تدابیر مربی خود خیلی زود توانستند گل سوم خود را به ثمر برسانند و با خیالی آسوده‌تر بازی را ادامه دهند.

بازیکنان تیم بیمه حدیث که چیزی برای از دست دادن نداشتند با خوردن این گل کمی به خود آمدند و در ادامه بر روی کارهای تاکتیکی موفق شدند چندین فرصت حساس گلزنی را روی دروازه شهرداری نکاء ایجاد کنند که این موقعیت‌ها با کم دقتی بازیکنان این تیم و درخشش دروازبان تیم شهرداری نکاء به هدر رفت.

بازی با نتیجه 3 بر 2 به سود تیم شهرداری نکاء ادامه می‌یافت که محمد کاکاوند بازیکن تکنیکی تیم بیمه حدیث روی غفلت مدافعان تیم شهرداری نکاء توانست گل سوم و تساوی بیمه حدیث را به ثمر برساند.

دقایق پایانی این دیدار پس از گل تساوی با جذابیتی خاص دنبال شد و به راحتی می‌شد استرس را در چهره بازیکنان دو تیم مشاهده کرد به گونه‌ای که در این لحظات تمرکز بازیکنان روی تسلط توپ پایین آمده بود.

بازی در حالی که پیش می‌رفت با نتیجه تساوی به پایان برسد این شاگردان علی فرمانی بودند که در آخرین ثانیه‌های بازی روی خلاقیت فردی محمد گلی به گل برتری رسیدند و شادی به اردوی نیمکت‌نشینان و کادر فنی تیم بیمه حدیث قزوین آمد.

بازیکنان تیم بیمه حدیث با کسب این پیروزی با 17 امتیاز و یک پله صعود در جدول در مکان هفتم جدول رده‌بندی قرار گرفتند.

انتهای پیام/خ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول