اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کل بیمه مرکزی:

کشتی‌ها و نفت‌کش‌های ورودی به آب‌های ایران بیمه می‌شوند

خبرگزاری فارس: رئیس کل بیمه مرکزی گفت: هم‌اکنون آمادگی داریم تا کشتی‌ها و نفت‌کش‌های ورودی به آب‌های ایران را در صورت نداشتن پوشش، تحت پوشش بیمه قرار دهیم تا حمل‌و‌نقل‌ها بدون هیچ دغدغه‌ای انجام شود.

کشتی‌ها و نفت‌کش‌های ورودی به آب‌های ایران بیمه می‌شوند

 به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، سیدمحمد کریمی بعدازظهر امروز در حاشیه افتتاح ساختمان بیمه کارآفرین تبریز درگفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: هم‌اکنون آمادگی داریم تا کشتی‌ها و نفت‌کش‌های ورودی به آب‌های ایران را در صورت نداشتن پوشش، تحت پوشش بیمه قرار دهیم.

وی افزود: ابزار و امکانات موجود برای بیمه کردن تمام فعالیت‌ها در صنعت نفت و گاز ایران مهیا است و ظرفیت بیمه‌های اتکایی در کشور بسیار مطلوب است.

کریمی ادامه داد: بیمه مرکزی ایران از هرگونه درخواست متولیان امر در وزارت نفت برای پوشش بیمه‌ای تاسیسات و مراکز نفتی، پالایشگاه‌ها و مراکز تولید و انتقال گاز استقبال کرده و آماده همکاری است.

وی، کار بیمه‌گران را مانند پزشکان بدون مرز دانست و افزود: هیچ دولتی حق ندارد شرکت‌های بیمه را تحریم کند و تحریم صنعت بیمه ایران از سوی آمریکا، از غیراخلاقی‌ترین و ناجوانمرانه‌ترین کارهای این کشور در قبال کشور ما بود.

کریمی تحریم بیمه‌ای کشور توسط غرب را نقض آشکار حقوق بشر و تهدید صلح و آرامش و امنیت مردم دانست و اضافه کرد: خوشبختانه با همت بیمه‌گران داخلی و صاحبان منابع اصلی، موفق شدیم تمام پوشش‌های بیمه‌ای اتکایی را در داخل کشور فراهم کنیم و با راهبری یک شرکت بیمه و مشارکت دیگر شرکت‌‌ها و بیمه مرکزی، تمام صنایع بزرگ کشور از جمله پالایشگاه و پتروشیمی را تحت پوشش قرار دهیم.

وی با تاکید بر این نکته که هم‌اکنون کشور از بابت تحریم‌ها، مشکلی ندارد، تصریح کرد: تحریم‌ها برای ایران تهدیدی بود که به فرصت تبدیل شد، به گونه‌ای که هم‌اکنون آمادگی داریم تا کشتی‌ها و نفت‌کش‌های ورودی به آب‌های ایران را در صورت نداشتن پوشش، تحت پوشش بیمه قرار دهیم تا حمل‌و‌نقل‌ها بدون هیچ دغدغه‌ای انجام شود.

رئیس کل بیمه مرکزی ادامه داد: با این اتفاق در نتیجه اتکا به اعتماد به نفس بیمه‌های داخلی ریسک‌های بزرگ ارزیابی بیمه در زمینه پالایشگاه، پتروشیمی، کشتیرانی، هواپیماها و دیگر موارد بالا رفت و کارشناسان بیمه داخلی جای خالی اکچوئرهای خارجی را پر کردند.

وی خاطرنشان کرد: دشمنان ملت ایران بسیج شده‌اند تا با اعمال تحریم‌های ناجوانمردانه، کشور را به زانو دربیاورند اما صنعت بیمه به سلامت از این توطئه گذر کرده است.

کریمی به فعالیت‌های اخیر بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران در عرصه‌های گوناگون اشاره کرد و گفت: آمادگی صنعت بیمه برای ورود به عرصه‌های بین‌المللی در ایام تحریم به چند برابر رسیده و ما هم‌اکنون با خنثی کردن تحریم‌ها، صنعت بیمه کشور را توسعه داده‌ایم.

انتهای پیام/ع20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول