اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول بسیج دانش‌آموزی و فرهنگیان چهارمحال و بختیاری:

ولایت‌مداری بارزترین ویژگی یک بسیجی است

خبرگزاری فارس: مسئول بسیج دانش‌آموزی و فرهنگیان چهارمحال و بختیاری گفت: ولایت‌مداری بارزترین ویژگی‌ یک بسیجی است.

ولایت‌مداری بارزترین ویژگی یک بسیجی است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، محمدعلی مرادی شنبه شب در مراسم افتتاحیه دوره آموزشی دبیر حلقه صالحین در شهرکرد اظهار داشت: طرح ولایت و دوره آموزشی حلقه صالحین یکی از برنامه‌های غنی و موثر در راستای تبیین اهداف و برنامه‌های بسیج در بین دانش‌آموزان و دانشجویان است که باید در راستای تقویت آن بیش از پیش تلاش کرد.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در رابطه با اهمیت تشکیل حلقه‌های صالحین گفت: برنامه حلقه صالحین یکی از کارهای بنیادی است که باید به آن توجه زیادی کرده و در فضای آن جوانان و نوجوانان را با ارزش‌های بسیج آشنا کرد.

مرادی با بیان اینکه بیش از 200 دختر دانش‎آموز این استان در این دوره آموزشی حضور دارند، افزود: این افراد از امروز و به مدت هفت روز با مبانی و برنامه‌‌های بسیج آشنا شده و برای بر عهده گرفتن مسئولیت واحدهای مقاومت بسیج در مدارس استان آماده می‌شوند.

مسئول بسیج دانش‌آموزی و فرهنگیان چهارمحال و بختیاری ادامه داد: مسئولیت واحدهای مقاومت بسیج در مدارس به عهده مدیران است اما به دلیل مشغله کاری ممکن است به درستی به این مسئولیت پرداخته نشود که بر همین اساس دانش‎آموزان را برای بر عهده گرفتن این مسئولیت آموزش می‌دهیم.

مرادی ارتقای بصیرت و حفظ و تقویت تفکر بسیجی را از مهم‌ترین اهداف این طرح برشمرد و تصریح کرد: تقویت کادر مدیریتی بسیج در سطح مدارس، ارتقای سطح دینی و اخلاقی دانش‌‎آموزان و آماده کردن آنها در نبرد با جنگ نرم دشمن، ایجاد روحیه و نشاط، تمرین زندگی جمعی، مسئولیت‌پذیری و ایجاد سعه ‌صدر در آنها از دیگر اهداف برگزاری طرح ولایت است.

وی ولایت‌مداری را از بارزترین ویژگی‌های یک بسیجی برشمرد و گفت: برخورد درست، اخلاق نیکو و پسندیده، با انگیزه بودن، برخورداری از سلامت روحی و جسمی، موفق در امر تحصیل و داشتن توانمندی‌های بسیار در زمینه‌های مختلف از دیگر ویژگی‌های یک دانش‎آموز بسیجی است.

مسئول بسیج دانش‌آموزی و فرهنگیان چهارمحال و بختیاری در ادامه به برنامه‌های طرح ولایت اشاره کرد و اظهار داشت: در این دوره آموزشی برنامه‌ها به سه بخش آموزشی، فوق‌برنامه و فرهنگی تقسیم می‌شود که در هر یک از این بخش‌ها برنامه‌های مفید و پرباری به دانش‎آموزان ارائه می‌شود.

مرادی افزود: کلاس‌های آموزشی در قالب اصول عقاید، اخلاق، معارف، مباحث سیاسی، مدیریت و رهبری و تمرین‌های عملی به شرکت‌کنندگان ارائه می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: امید می‎رود در این برنامه آموزشی با برگزاری برنامه‌های علمی، فرهنگی و دینی بتوان دانش‏آموزان را برای عهده‌دار شدن مسئولیت‌های محوله آماده کرد و در ارتقای بینش و بصیرت‌افزایی آنها گام مهمی برداریم.

انتهای پیام/آ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول