اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار زنجان خبر داد

پیشرفت 75 درصدی در مصوبات عمران روستایی زنجان

خبرگزاری فارس: استاندار زنجان گفت: پیشرفت 75 درصدی در زمینه مصوبات ستاد عمران روستایی استان زنجان موفقیت خوبی است.

پیشرفت 75 درصدی در مصوبات عمران روستایی زنجان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محمد رئوفی‌نژاد ظهر امروز در هفدهمین جلسه ستاد عمران روستایی و مهاجرت معکوس استان زنجان اظهار داشت: اشتغالزایی در روستاها باید جدی گرفته شود.

وی با اشاره به اینکه اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی باید اشتغال و ارائه تسهیلات به روستاییان را جدی بگیرد و نیازهای آنها را برطرف کند، خاطرنشان کرد: ارائه تسهیلات مشاغل خانگی با ید با محوریت روستاییان انجام شود.

استاندار زنجان با بیان اینکه پیشرفت پروژه‌های عمرانی روستایی در استان زنجان بیانگر هدفدار بودن برنامه‌ریزی‌ها بوده است، اضافه کرد: آثار این برنامه‌ریزی‌ها و توسعه در روستاهای استان زنجان مشاهده می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه پروژه‌های سال گذشته باید تکمیل شود و بدون اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام سال گذشته پروژه‌های جدید آغاز نشود، ادامه داد: پروژه‌های نیمه‌تمام سال گذشته که به سال جاری منتقل شده است در اولویت اجرا قرار دارند و نباید به سال بعد موکول شود.

رئوفی‌نژاد با اشاره به اینکه به منظور اجرای پروژه‌های سال جاری اعتباری بالغ بر 434 میلیارد تومان در نظر گرفته شده است، تصریح کرد: امیدواریم در سال جاری بیش از دو هزار و 71 پروژه در استان زنجان عملیاتی شود.

وی با تاکید بر اینکه دفاتر ICT در روستاها باید فعال شوند، یادآور شد: بر تکمیل برخی از پروژه‌های مهم و برنامه‌های اولویت‌دار تاکید می‌شود.

همچنین در ادامه این جلسه معاون اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعیث استان زنجان با اشاره به اینکه در سال گذشته 520 پروژه عمران روستایی توسط این اداره به صورت 100 درصدی محقق شده است، ادامه داد: در سال جاری پروژه و برنامه‌ای در زمینه امور روستایی توسط اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان پیشنهاد نشده است.

انتهای پیام/ی20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول