اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار زنجان خبر داد

پیشرفت 65 درصدی پروژه‌های عمرانی روستایی در زنجان

خبرگزاری فارس: معاون عمرانی استاندار زنجان گفت: پروژه‌های عمرانی روستایی تعریف شده برای روستاهای استان زنجان بیش از 65 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

پیشرفت 65 درصدی پروژه‌های عمرانی روستایی در زنجان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، علی‌اکبر کریمی پیش از ظهر امروز در جلسه ستاد عمران روستایی و مهاجرت معکوس استان زنجان، تعداد پروژه‌های عمرانی تعریف شده برای روستاهای استان زنجان را یک هزار و 903 پروژه عنوان کرد و اظهار داشت: برای این پروژه‌ها 408 میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به اینکه میانگین پیشرفت فیزیکی پروژه‌های عمران روستایی تا 30 آذر ماه سال جاری برای پروژه‌های تعریف شده روستاهای استان زنجان بیش از 51 درصد بوده است، افزود: این میانگین تا 30 بهمن ماه به بیش از 65 درصد رسیده است.

معاون عمرانی استاندار زنجان تصریح کرد: از مجموع یک هزار و 903 پروژه عمرانی تعریف شده برای روستاهای استان زنجان 674 پروژه به پایان رسیده است.

وی مجموع اعتبارات هزینه شده برای 674 پروژه به پایان رسیده در روستاهای استان زنجان را 80 میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: درصد تحقق پروژه‌های برخی ارگان‌ها به صورت 100 درصد بوده است.

کریمی ثبت احوال، کار و رفاه اجتماعی و سازمان بهزیستی را ارگان‌هایی عنوان کرد که پروژه‌های تعریف شده برای آنها در سطح روستاها به صورت 100 درصد عملیاتی شده است.

وی اضافه کرد: علوم پزشکی، میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و پست ارگان‌هایی هستند که کمترین پیشرفت را در پروژه‌های عمران روستایی داشته‌اند.

معاون عمرانی استاندار زنجان با اشاره به برودت هوای استان در چند ماه گذشته تصریح کرد: برخی از تاخیرهای به وجود آمده به این دلیل قابل اغماض است.

وی با اشاره به آغاز فصل انجام کار عمرانی در استان زنجان تاکید کرد: ارگان‌ها باید نهایت استفاده را از این فرصت ببرند تا عقب ماندگی‌های به وجود آمده ناشی از برودت هوا جبران شود.

کریمی با بیان اینکه برخی ارگان‌ها دلیل عدم اجرای پروژه‌های تعریف شده را مشکلات مالی عنوان کرده‌اند، گفت: با تخصیص اعتبار لازم این پروژه‌ها نیز در مدت زمان باقیمانده تا پایان سال مالی عملیاتی شوند.

وی ادامه داد: از مجموع 21 ارگان درگیر در پروژه‌های عمران روستایی هفت ارگان بیش از 339 میلیارد تومان از بودجه‌ها این بخش را به خود اختصاص داده‌اند.

معاون عمرانی استاندار زنجان تاکید کرد: بیش از 80 درصد پروژه‌های عمرانی تعریف شده برای هفت دستگاه، جهاد کشاورزی، تعاون روستایی، آب منطقه‌ای، بنیاد مسکن، کمیته امداد امام خمینی (ره)، راه و شهر سازی و همچنین آبفار بوده است.

وی تاکید کرد: پیگیری برای عملیاتی شدن پروژه‌های هفت دستگاه تاثیر قابل توجه‌ای برای به سرانجام رساندن پروژه‌های عمران روستایی می‌گذارد.

انتهای پیام/و۱۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول