اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل امور روستایی استانداری زنجان خبر داد

پایان 500 پروژه عمران روستایی در زنجان

خبرگزاری فارس: مدیر کل امور روستایی استانداری زنجان گفت: اجرای 558 پروژه عمران روستایی در استان زنجان به پایان رسیده است.

پایان 500 پروژه عمران روستایی در زنجان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، اسماعیل بیگدلی امروز در سیزدهمین جلسه ستاد عمران روستایی اظهار کرد: در مجموع یک هزار و 903 پروژه در ستاد عمران روستایی استان زنجان تصویب شده است.

وی با اشاره به اینکه 51.1 درصد از از مصوبات ستاد عمران روستایی طی سال جاری اجرا شده است، خاطر نشان کرد: تعدادی از پروژه‌ها و طرح‌ها در زمانبندی‌های چند ساله به پایان می‌رسند.

مدیر کل امور روستایی استانداری زنجان با بیان اینکه اجرای 13 پروژه عمرانی روستایی توسط دانشگاه علوم پزشکی به تصویب رسیده بود، ادامه داد: در حال حاضر پروژه‌های در دست اجرای دانشگاه علوم پزشکی از پیشرفت فیزیکی 69 درصدی برخوردار است که یک پروژه عمرانی نیز توسط این دانشگاه به پایان رسیده است.

وی به اجرای سه طرح و پروژه روستایی توسط اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان زنجان اشاره کرد و گفت: پیشرفت فیزیکی این پروژه‌ها 39 درصد اعلام شده است.

بیگدلی با بیان اینکه طرح‌ها و پروژه‌های روستایی در دست اجرا توسط اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی به پایان نرسیده است، اضافه کرد: میزان اعتبارات این طرح‌ها یک میلیارد و 900 میلیون ریال اعلام شده است.

وی به اجرای 65 طرح عمران روستایی توسط اداره کل اوقاف و امور خیریه اشاره کرد و افزود: این طرح‌ها از پیشرفت فیزیکی 45 درصدی برخوردار است که تاکنون چهار پروژه نیز به پایان رسیده است.

مدیر کل امور روستایی استانداری زنجان با بیان اینکه اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مقرر به اجرای 52 پروژه عمرانی در روستاهای استان بود، خاطر نشان کرد: این پروژه‌ها از پیشرفت 100 درصدی برخوردار است.

وی با اشاره به اینکه بر اساس مصوبات ستاد عمران روستایی، 10 پروژه توسط کمیته امداد امام خمینی (ره) اجرا می‌شود، ادامه داد: در حال حاضر یک پروژه به پایان رسیده و سایر پروژه‌ها نیز 69 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

بیگدلی با بیان اینکه جهاد کشاورزی استان زنجان نیز موظف به اجرای 253 پروژه عمرانی در روستاها بود، تصریح کرد: در حال حاضر این سازمان در اجرای پروژه‌های خود 50 درصد پیشرفت داشته است.

وی به اجرای 167 پروژه روستایی توسط سازمان بسیج سازندگی اشاره کرد و گفت: تاکنون 29 پروژه از 167 طرح به پایان رسیده است که اجرای این طرح‌ها 17 درصد رشد داشته است.

مدیر کل امور روستایی استانداری زنجان یادآور شد: اداره کل بهزیستی استان زنجان با اجرای 77 پروژه روستایی، در اجرای این پروژه‌ها پیشرفت 100 درصدی داشته است.

وی با بیان اینکه اداره کل راه و ترابری نیز 120 پروژه روستایی در دست اجرا دارد، اضافه کرد: در حال حاضر این پروژه‌ها 51 درصد پیشرفت فیزیکی دارند.

اجرای طرح‌های روستایی توسط اداره کل ثبت احوال، تعاون، کار و رفاه اجتماعی و بهزیستی استان زنجان از پیشرفت فیزیکی 100 درصدی برخوردار است.

انتهای پیام/س10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول