اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون عمرانی استاندار زنجان:

عمران روستایی از رویکردهای اساسی دولت است

خبرگزاری فارس: معاون عمرانی استاندار زنجان با اشاره به تلاش دولت در عمران روستاها گفت: عمران روستایی یکی از رویکردهای اساسی دولت است.

عمران روستایی از رویکردهای اساسی دولت است
به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، علی‌اکبر کریمی شامگاه یکشنبه در جلسه عمران روستایی استانداری زنجان اظهار داشت: هم در بودجه سال 90 و هم در برنامه پنج ساله توسعه برنامه‌های خوبی به منظور عمران روستاییان در نظر گرفته شده است.
وی خاطر نشان کرد: تشکیل ستاد عمران روستایی کی از ابتکارات خوبی است که توسط استاندار صورت گرفته و  برگزاری این جلسه‌ها می‌تواند کمک شایانی به عمران روستاهای استان کند.
معاون عمرانی استاندار زنجان یادآور شد: در حال حاضر نیز اقدامات خوبی از سوی دستگاه‌های مختلف در زمینه عمران روستاییان صورت می‌گیرد.
وی با بیان اینکه بخش عمده‌ای از پروژه‌های ستاد عمران روستایی و مهاجرت معکوس از طریق اعتبارات استانی تامین هزینه شده است، ادامه داد: دستگاه‌های مختلف باید اقدامات لازم را در زمینه هر چه بهتر اجرا کردن این طرح‌ها انجام دهند.
کریمی با اشاره به جا‌به‌جایی برای روستای سها نیز از مسئولان بنیاد مسکن استان خواست اقدامات لازم را در زمینه مکان‌یابی برای این روستا انجام دهند.
وی تصریح کرد: بحث جابه‌جایی روستای تازه‌کند نیز طرح و ایده نو و بسیار خوبی است که باید اقدامات لازم از سوی مسئولان ذی‌ربط در این زمینه انجام شود.
معاون عمرانی استاندار زنجان همچنین با اشاره به بحث خانه‌های بهداشت تصریح کرد: بحث خانه‌های گردشگری نیز از برنامه‌هایی است، که باید هماهنگی‌های لازم در این زمینه از طرف بنیاد مسکن و میراث فرهنگی صورت گیرد.
وی با بیان اینکه روستاها یکی از مهم‌ترین مناطق مورد توجه در هر استان هستند، اضافه کرد: مسئولان ذی‌ربط در زمینه انجام امور مختلف روستاییان باید همه تلاش خود را در هرچه بهتر انجام دادن امور روستاهای استان انجام دهند.
همچنین در ادامه این جلسه مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان نیز به ارائه گزارش تصویری از اقدامات کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان در زمینه روستای احیا شده پرداخت.
این روستا که از توابع شهرستان خرم‌دره است که به همت کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان احیا شده و در حال حاضر چندین خانوار در این روستا ساکن هستند.
به گزارش مسئولان کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان از اقدامات انجام شده در این روستا احداث مسکن برای روستاییان است، که در راستای آباد سازی این روستا صورت گرفته است.
لازم به ذکر است، اجرای طرح‌های اشتغالزایی در این روستا و بیمه طرح‌های اشتغالزایی از برنامه‌هایی است که توسط کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان در این روستا صورت گرفته است.
همچنین اعطای وام‌های اشتغالزایی و انجام برنامه‌های متنوع در بخش‌های مختلف در این روستا نیز از دیگر اقداماتی است که در این روستا انجام شده است.
انتهای پیام/ل20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول