اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در دو سال گذشته صورت گرفت

جهش شاخصه رشد و عمران روستایی در بویین‌زهرا

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان بویین‌زهرا از جهش شاخصه‌های رشد و توسعه روستایی در شهرستان بویین‌زهرا در دو سال اخیر خبر داد.

جهش شاخصه رشد و عمران روستایی در بویین‌زهرا

به گزارش خبرگزاری فارس از بویین‌زهرا، فرماندار شهرستان بویین‌زهرا عصر امروز در حاشیه بازدید از روستاهای بخش آبگرم با بیان اینکه در سال جاری از تمام نیروها و ظرفیت‌ها برای آبادانی و رونق اقتصادی در روستاها و استفاده می‌کنیم، اظهار کرد: با برنامه‌ریزی‌ها و جلسات برگزار شده با مسئولان و مدیران اجرایی در بخش‌های مختلف شهرستان بویین‌زهرا اقدامات و طرح‌های متعددی در سال جاری در این شهرستان به مرحله بهره‌برداری می‌رسد.

ابوالفضل طاهرخانی افزود: قطعا با همت و تلاش مضاعف می‌‌توان در راستای نهضت خدمات‌رسانی به نقاط دورافتاده و روستاهای محروم گام برداشت و موجب رضایت خداوند متعال و مردم شد.

وی با اشاره به لزوم تخصیص اعتبارات ویژه برای بهره‌برداری از طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی و زیربنایی در روستاهای بخش آوج تصریح کرد: مسئولان باید با توجه بیشتر به وضعیت زندگی مردم در نقاط دور‌افتاده سعی کنند تا از حد‌اکثر توان و انرژی خود برای آبادانی و سازندگی در روستاها استفاده کنند.

فرماندار شهرستان بویین‌زهرا با بیان اینکه در سال‌های گذشته طرح‌های بسیار کلان در عرصه‌های گوناگون عمرانی، بهداشتی، فرهنگی، ورزشی و زیربنایی در بخش‌های مختلف این شهرستان به مرحله بهره‌برداری رسیده است، عنوان کرد: قطعا فعالیت‌ها و اقدامات صورت گرفته به حد کافی نبوده و باید با کار و تلاش بیشتر در راستای افق خدمت‌رسانی به روستاها و مناطق دور‌افتاده حرکت کرد.

طاهرخانی اضافه کرد: مدیران و رؤسای نهاد‌های عمرانی نیز باید با سرلوحه قرار دادن اصلی تلاش و کوشش در کشور برای پیشرفت و توسعه همه‌جانبه کشور در حوزه‌های مختلف تلاش کنند.

وی با بیان اینکه تعامل و همکاری مشترک میان مردم و مسئولان یکی دیگر از عوامل رشد و توسعه در کشور است، بیان کرد: تداوم سازندگی در کشور قطعا با وحدت و همکاری میان آحاد مردم و مسئولان اجرایی به طور کامل محقق شده و کام همه را شیرین می‌کند.

طاهرخانی ادامه داد: دست‌یابی به جامعه‌ای پیشرفته و توسعه‌یافته تنها با اجرای طرح‌ها و برنامه‌های کلان عمرانی و سازندگی ممکن می‌شود.

فرماندار شهرستان بویین‌زهرا با بیان اشاره به جهش چشمگیر شاخصه‌های رشد و عمران روستایی در شهرستان بویین‌زهرا در دو سال اخیر عنوان کرد: امیدواریم که با همت و سعی بیشتر در آینده‌ای نزدیک شاهد رشد و شکوفایی هر‌چه بیشتر شهرستان بویین‌زهرا در حوزه‌های مختلف عمرانی و سازندگی باشیم.

انتهای پیام/ی20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول