اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بخشدار مرکزی کنگان خبر داد

اجرای 17 طرح عمران روستایی در کنگان

خبرگزاری فارس: بخشدار مرکزی کنگان از اجرای 17 طرح عمران روستایی در کنگان خبر داد.

اجرای 17 طرح عمران روستایی در کنگان

به گزارش خبرگزاری فارس از بندر کنگان حجت‌الاسلام محمد بحرانی در آیین افتتاح چند طرح عمران روستایی در کنگان اظهار داشت: انقلاب اسلامی نشات گرفته از قیام حسینی است و موج بیداری اسلامی که جهان امروز را فرا گرفته نیز متاثر از انقلاب اسلامی و اندیشه‌های حضرت امام (ره) است. 

وی افزود: در سی‌وسومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، موج تبلیغات رسانه‌های خارجی بر علیه نظام بیشتر شده؛ چرا که نظام دینی و اسلامی‌مان نظام دموکراسی غرب و نظریه‌های جهان‌شمول را به چالش کشیده است.

بخشدار مرکزی کنگان خاطر نشان کرد: سی‌وسومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی نماد 33 سال تلاش متداوم در راستای قطع وابستگی و استقلال واقعی مردم سرافراز ایران است و دشمنان کینه‌توز و عنود از این بابت ناراحت و نگرانند و به همین دلیل است که دیگر کشورها از انقلاب اسلامی الگوگیری می‌کنند.

بحرانی با اشاره به اجرای طرح‌های مهم عمرانی در روستاهای کنگان تصریح کرد: در دهه فجر امسال عملیات اجرایی طرح عمران روستایی در 17 روستای این شهرستان با اعتبار بیش از 17 میلیارد ریال آغاز شده است.

دهیار روستای برکه چوپان نیز در ارتباط با برنامه‌های اجرا شده در دهه فجر امسال در برکه چوپان اظهار داشت: برنامه‌های اجرایی در روستای برکه چوپان در موعد مقرر و طبق برنامه به اجرا درآمد که از همین جا از تمامی اهالی روستا که در این مهم نقش اساسی داشتند تشکر و قدردانی می‌کنیم.

مسلم رضایی در تشریح این فعالیت‌ها افزود: همایش انتظار، برگزاری مسابقات ورزشی، جشن انقلاب و تجلیل از فعالان فرهنگی، جشنواره‌های کودکان مانند تندیس‌های شنی و ایستگاه نقاشی، برگزاری مسابقات فرهنگی از قبیل حفظ قران کریم، برگزاری مجالس فرهنگی مانند شب شعر و جشنواره فیلم سینمایی کودک و تجلیل از دانش‌آموزان روستا از مهم‌ترین برنامه‌های اجرایی در دهه فجر امسال هستند.

وی در ارتباط با همایش انقلاب گفت: همایش انقلاب بزرگترین برنامه دهیاری برکه چوپان بود که خوشبختانه با همکاری اهالی روستا به‌ خوبی برگزار شد.

دهیار برکه چوپان ادامه داد: خوشبختانه مردم روستا با تمامی کاستی‌هایی که در این برنامه‌ها بود، از این برنامه‌ها استقبال خوبی کردند و این نقطه قوت و حرکتی برای دهیاری و بخشداری مرکزی کنگان است. 

انتهای پیام/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول