اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفته دولت؛

بیشتر پروژه‌های عمرانی کهگیلویه و بویراحمد روستایی هستند

خبرگزاری فارس: معاون امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: ویژگی بارز طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی این استان در هفته دولت این است که بیشتر مربوط به روستاها هستند.

بیشتر پروژه‌های عمرانی کهگیلویه و بویراحمد روستایی هستند
منوچهر حبیبی امروز در حاشیه بازدید از راه روستایی دوراهی رون به شاه‌غالب، مورخانی و دیشموک در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج با تبریک هفته دولت به همه دولت‌مردان نظام جمهوری اسلامی اظهار داشت: مسئولان نظام جمهوری اسلامی و همه کسانی که در بدنه دولت مشغول خدمت‌گزاری به مردم هستند باید شهیدان رجایی و باهنر را الگوی خود در راه خدمت به مردم قرار دهند.
این مقام عالی اجرایی در استان کهگیلویه و بویراحمد شهیدان رجایی و باهنر را الگوی کم‌نظیر خدمت صادقانه در کشور دانست و افزود: اگر انصاف را در نظر بگیریم این دولت نیز دست‌کمی از دولت رجایی نداشته و خدمات صادقانه آن اکنون برای همه در عرصه عمل ثابت شده است.
معاون امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد عنوان داشت: خدماتی که این دولت در طول شش سال گذشته در این استان محروم انجام داد تا سال‌های سال در خاطره مردم کهگیلویه و بویراحمد باقی میماند.
حبیبی به افتتاح محور تاریخی یاسوج بابامیدان در این دولت اشاره کرد و گفت: باید قبول کنیم که اگر این دولت نبود، جاده یاسوج بابامیدان تا مدت‌های مدیدی به بهره‌برداری نمی‌رسید که این خود دلیلی بر خدمت صادقانه دولت عدالت‌محور است.
معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد در امور عمرانی، با بیان این‌که این استان در هفته دولت امسال تعداد 177 پروژه افتتاحی و کلنگ‌زنی دارد، ابراز داشت: از این تعداد 166 پروژه افتتاحی و 10 پروژه نیز کلنگ‌زنی خواهد بود.
این مقام مسئول در کهگیلویه و بویراحمد در پاسخ به سئوالی که چرا تعداد پروژه‌های عمرانی امسال نسبت به سال گذشته در هفته دولت کمتر شده، تصریح کرد: تعداد پروژه‌ها نه تنها کمتر نشده بلکه بیشتر نیز شده ولی سعی ما امسال بر این بود که پروژه‌های مهم را اطلاع‌رسانی کنیم.
حبیبی اشتغال‌زایی این 177 پروژه هفته دولت استان کهگیلویه و بویراحمد را هزار و 289 پروژه اعلام کرد و بیان داشت: اعتبار هزینه شده این پروژه‌ها 450 میلیارد ریال بوده که 50 پروژه در کهگیلویه، 44 پروژه در بویراحمد، 9 پروژه در باشت، 8 پروژه در دنا و 19 پروژه در بهمئی اجرایی شده است.
وی بیشتر پروژه‌های عمرانی امسال هفته دولت را مربوط به بخش ورزش دانست و افزود: در سال‌جاری و برخلاف سالیان گذشته بیشتر پروژه‌های عمرانی این استان روستایی هستند.
 انتهای پیام/ل20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول