اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از 12 تیر ماه صورت گرفت

آغاز ثبت‌نام آزمون اعزام معلمان به مدارس خارج کشور

خبرگزاری فارس: ثبت‌نام آزمون اعزام معلمان به مدارس خارج کشور از 12 تیر آغاز می‌شود.

آغاز ثبت‌نام آزمون اعزام معلمان به مدارس خارج کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش خراسان‌شمالی، شیوه نامه ثبت‌نام، انتخاب و اعزام معلمان به مدارس خارج از کشور در سال تحصیلی 93-92 ابلاغ شد و زمان دریافت و تکمیل فرم ثبت نام این آزمون 12 تا 19 تیرماه جاری خواهد بود.

بر اساس بخشنامه مربوطه، استخدام رسمی وزارت آموزش و پرورش بودن، دارا بودن حداقل 10 و حداکثر 26 سال سابقه خدمت برای دارندگان مدرک تحصیلی لیسانس و 28 سال برای دارندگان مدرک تحصیلی فوق لیسانس تا پایان شهریور 1392 (بر اساس آخرین حکم کارگزینی) از جمله شرایط عمومی فرهنگیان متقاضی اعزام به مدارس خارج از کشور است.

بر اساس این بخشنامه داشتن حداقل مدرک تحصیلی کارشناسی( لیسانس) برای داوطلبان همه رشته‌ها و مشاغل در زمان ثبت نام مندرج در حکم کارگزینی از شرایط عمومی فرهنگیان متقاضی اعزام به مدارس خارج از کشور است.

آزمون سراسری اعزام به خارج فرهنگیان در روز پنج‌شنبه، سوم شهریور ماه سال جاری در مراکز استان‌ها برگزار می‌شود.

در این شیوه نامه حوزه‌ها و کشورهای محل اعزام نیروی انسانی به مدارس جمهوری اسلامی ایران در خارج از کشور شامل؛ حوزه‌های آسیای شرقی، اروپا و آمریکا، خاورمیانه و آفریقا، ترکیه و کشورهای مشترک المنافع، شبه قاره هند و کشورهای امارات، عمان، کویت، قطر، بحرین، سوریه، لبنان و اردن اعلام شده است.

همکاران فرهنگی می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص شیوه نامه و ضوابط ثبت نام انتخاب و اعزام نیروی انسانی به مدارس جمهوری اسلامی ایران در خارج از کشور در سال تحصیلی 93-92 به سایت mbm.medu.ir مراجعه کنند.

متقاضیان فرهنگی حائز شرایط در استان خراسان‌شمالی می‌توانند با همراه داشتن فیش واریزی به مبلغ 250/000 ریال به حساب شماره 31/1245 نزد بانک مرکزی به نام تمرکز وجوه درآمد اختصاصی وزارت آموزش و پرورش، در مرکز استان به اداره سنجش اداره کل و در سایر شهرستان‌ها و مناطق به کارشناسی سنجش و ارزشیابی تحصیلی ادارات آموزش و پرورش مراجعه نموده و کارت اعتباری را در قبال ارائه فیش واریزی دریافت کرده و برای دریافت و تکمیل فرم ثبت نام می‌توانند از دوازدهم تا نوزدهم تیرماه به نشانی اینترنتی http://Aee.medu.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام/و30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول