اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امسال آغاز می‌شود

اجرای طرح استعدادیابی دو و میدانی در مدارس دماوند

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت دو و میدانی شهرستان دماوند از اجرای طرحی تحت عنوان استعدادیابی در مدارس شهرستان دماوند از امسال خبر داد.

اجرای طرح استعدادیابی دو و میدانی در مدارس دماوند

حسین اشرفی امروز در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در شرق استان تهران اظهار داشت: خوشبختانه در مسیر اجرای طرح‏های مختلف ورزش دو و میدانی، همکاری بسیار خوب و تنگاتنگی از سوی مسئولان اداره ورزش و جوانان شهرستان دماوند صورت می‏گیرد.

وی اضافه کرد: تلاش برای جذب استعدادهای دماوند برای تبدیل به نخبگان آینده رشته دو و میدانی منطقه، کشور و در دورنمایی دست‏یافتنی جهان بر روی هر 22 رشته دو و میدانی ادامه دارد.

رئیس هیئت دو و میدانی شهرستان دماوند افزود: اما بیشترین تمرکز در این زمینه به رشته‏های پرتابی نظیر پرتاب دیسک، وزنه، نیزه و چکش معطوف شده است.

اشرفی، جوانان دماوندی را قشری مستعد برای پرداختن به اقسام مختلف رشته‏های دو و میدانی خواند و افزود: خوشبختانه شهرستان دماوند دارای استعدادهای بالقوه‏ای در رشته دو و میدانی است که باید به بالفعل تبدیل شود.

انتهای پیام/ل30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول