اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار ویژه آبادان:

عملکرد فرهنگی آبادان را ارتقا دهیم

خبرگزاری فارس: فرماندار ویژه آبادان خطاب به مسئولان شهری گفت: عملکرد فرهنگی منطقه را با خردکردن هزینه‌ها ارتقا دهیم.

عملکرد فرهنگی آبادان را ارتقا دهیم

بهرام ایلخاص‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار کرد: با خرد کردن هزینه‌های فرهنگی در تمام سال و انتقال آن به محلات و مناطق مختلف شهر آبادان علاوه بر شناخت نیروهای بالقوه و جوان بکر در شهرمان که ناشناخته هستند می‌توانیم اعلام کنیم که با کار مدیریتی کمبود امکانات مالی را حل کرده و در کار فرهنگی موفق هستیم.

وی با اشاره به هزینه‌های سنگینی که در بعضی از کار‌های فرهنگی انجام شده در آبادان هزینه می‌شود افزود: برگزاری پیاده‌روی عظیم خانوادگی در شهرستان آبادان جزو برنامه‌های پرهزینه در مقوله فرهنگی است که امکان انجام آن هر شش ماه یا یک سال برای شهرستان فراهم می‌شود بنابراین باید با تفکر برتر این هزینه‌ها را در همه برنامه‌های فرهنگی سال خرد کنیم.

فرماندار ویژه آبادان خاطرنشان کرد: مراسم‌های مختلف فرهنگی ـ مذهبی که در ایام محرم و نیمه شعبان برگزار می‌شود بدون ابلاغ رسمی و با همت نیروهای پنهان در دل فرهنگ مردم است که ما را در نزدیکی به اهداف فرهنگی پیش می‌برد.

وی اضافه کرد: مردم آبادان با علاقه به حفظ فرهنگ و اعتقادات مذهبی خود در همه مراسم از اعیاد تا عزاداری‌های مذهبی شرکت کرده و بدون حمایت مالی فرهنگ خود را مطرح می‌کنند.

ایلخاص‌زاده با اشاره به ماه رمضان و روزه‌داری مردم در این ماه گفت: ما باید با شناخت عشق و علاقه مردم و حفظ نیروی آنها در تحکیم بیشتر فرهنگ اسلامی‌شان به همه ملت ایران نشان دهیم که چگونه خواهران محجبه ما در گرمای 50 درجه شهرستان آبادان در حین رسیدگی به امور جاری کار و زندگی خود روزه‌داری کرده و به آموزهای دینی خود احترام می‌گذارند.

وی در پایان با اشاره به رسانه‌ها عنوان کرد: از همه اصحاب رسانه می‌خواهم با نشان دادن همت‌های مردم آبادان در روزه‌داری ماه رمضان با وجود گرما و گرد و غبار به همه نشان دهند که فرهنگ و راه‌های رسیدن به ارتقای آن برای همه شهروندان و مسئولان آبادانی از اهمیت زیادی برخوردار است.

انتهای پیام/س20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول