اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار ویژه آبادان:

مدیریت حلقه گمشده شورای فرهنگ عمومی آبادان است

خبرگزاری فارس: فرماندار ویژه آبادان گفت: کم‌کاری بعضی از مدیران شهری در راستای ساماندهی به شورای فرهنگ عمومی آبادان، حلقه گمشده در این جلسه است.

مدیریت حلقه گمشده شورای فرهنگ عمومی آبادان است

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، بهرام ایلخاص‌زاده ظهر امروز در دومین جلسه فرهنگ اجتماعی در آبادان که با محوریت اصلی فرهنگ عمومی در فرمانداری تشکیل شد، اظهار کرد: بحث‌های فرهنگی که در این جلسه مطرح شد ریزکاری‌هایی هستند که در مقوله فرهنگ و ارتقای فرهنگ عمومی شهروندان نقش اصلی را ایفا می‌کند.

وی افزود: بعضی از ادارات شهرستان در مقوله فرهنگ به صورت جدی و اساسی وارد نشده و همان‌طور که در بحث عمرانی فعال و نکته‌بین هستند در مقوله فرهنگ به شکل کامل ورود نداشته و باید امکانات فرهنگی شهر را با دید بازتری رصد کنند.

فرماندار ویژه آبادان افزود: مسئولان ادارات باید در بحث فرهنگی آستین‌ها را بالا زده و در موضوعات مختلف ورود داشته تا در راستای همکاری متقابل و تنگاتنگ با کمیته‌های شش‌گانه شورای فرهنگ عمومی همکاری کنند.

وی تصریح کرد: انتظاری که فرمانداری آبادان از همه مسئولان در حیطه کار فرهنگی دارد توجه بیشتر به مدیریت امکانات و پتانسیل‌های بالقوه‌ای است که در شهر بکر و دست نخورده باقی مانده و می‌توان با فکر شکوفای مدیران وارد عرصه فرهنگی شهر شود.

ایلخاص‌زاده ادامه داد: فرمانداری با پیگیری اقدامات و فعالیت‌های فرهنگی ادارات مختلف در کمیته‌های شش‌گانه آنها را رصد کرده و گزارش کاملی از عملکرد‌ آنها ارائه می‌دهد.

وی در پایان با اشاره به رسانه‌ها عنوان کرد: من از همه اصحاب رسانه می‌خواهم با نشان دادن همت‌های مردم آبادان در روزه‌داری ماه رمضان با وجود گرما و گرد و خاک به همه نشان دهند که فرهنگ و راه‌های رسیدن به ارتقای آن برای همه شهروندان و مسئولان آبادانی از اهمیت زیادی برخوردار است. 

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول