اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد:

توانمندی موشکی ایران خواب از چشم دشمن می‌رباید

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به دستاوردهای نظام در عرصه‌های مختلف گفت: توانمندی موشکی ایران خواب از چشم دشمن می‌رباید.

توانمندی موشکی ایران خواب از چشم دشمن می‌رباید

سردار یونس امیری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان باشت اظهار داشت: دهه فجر یادآور سرنگونی رژیم طاغوت و برافراشته شدن پرچم اسلام است.

وی با بیان این‌که خدای بزرگ دو نعمت انقلاب اسلامی و نعمت امام و رهبری را به ما داده، ابراز داشت: به برکت این نعمت‌های بزرگ انقلاب ما همانند یک آتشفشان بود که توجه جهان را به خودش جلب کرد و یک تحول عظیم در جهان به وجود آورد.

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران تنها کشوری است که بعد از انقلاب خود صاحب پیشرفت‌های چشمگیر و عظیم شد و تحولات شگفت‌انگیزی را در کشورمان داشتیم.

امیری فرمایشات رهبر معظم انقلاب در نماز جمعه تهران را یادآور شد و افزود: رهبر معظم انقلاب اعلام کردند بر اساس چشم‌انداز 20 ساله قرار بود ایران در سال 1404 به عنوان رتبه اول خاورمیانه باشد اما با پشتکار و تلاش جوانان خود 14 سال زودتر به این رتبه رسیدیم.

وی بیان کرد: بزرگ‌ترین دستاورد انقلاب همین استقلال، آزادی، خودباوری و روی پای خود ایستادن بود که تا امروز جز به خدای بزرگ به هیچ کس متوسل نشده‌ایم.

فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد به بی‌اثر بودن تحریم‌های غرب علیه ایران اسلامی اشاره کرد و افزود: همین تحریم‌ها سبب شد هر روز صاحب یک افتخار، نوآوری و ابتکار و خلاقیت توسط جوانان ایران اسلامی باشیم.

امیری پرتاب ماهواره در هفته جاری به فضا را یادآور شد و ابراز داشت: این ماهواره در مدت نیم ساعت یک دور به دور زمین چرخید که این از افتخارات بزرگ ملت ایران است.

این مقام ارشد نظامی در کهگیلویه و بویراحمد به توانایی‌های ایران در ساخت موشک‌های نظامی اشاره کرد و بیان داشت: توانایی‌های ایران در این زمینه سبب حیرت دشمنان شده است.

وی با بیان این‌که در بحث سلول‌های بنیادین، علم هسته‌ای و علم نانو کشور در سطح عالی قرار دارد، بیان داشت: در هر جهتی که نگاه می‌کنیم کشور به یک استقلال و خودباوری کامل رسیده که به برکت برقراری مردم‌سالاری دینی در کشور است. 

انتهای پیام/صا20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول