اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول عقیدتی،سیاسی سپاه ناحیه بقیة‌الله شیراز:

حرکت کاندیداها در راستای حاکمیت ارزش‌ها باشد

خبرگزاری فارس: مسئول عقیدتی، سیاسی سپاه ناحیه بقیة‌الله شیراز گفت: از وظایف مهم احزاب و کاندیداها حرکت در راستای حاکمیت ارزش‌ها و آرمان‌های این انقلاب و ولایت در تمام امور به ویژه در انتخابات است.

حرکت کاندیداها در راستای حاکمیت ارزش‌ها باشد

 مجید وامق امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شیراز اظهار داشت: تخریب کردن چهره یکدیگر در انتخابات آفتی بزرگ در برگزاری انتخابات است بنابراین باید به اصل پایبندی به ارزش‌ها توجه کرد.

وی با بیان اینکه جامعه باید به سمتی سوق داده شود که افراد توانمند و با نجابت پیروز در انتخابات باشند ابراز داشت: بر مبنای این اصل و آگاهی از انتخاب خود باید افراد ولایت‌مدار را به عنوان نماینده مجلس شورای اسلامی وارد کنیم تا مجلسی متشکل از نخبگان متعهد به نظام و ارزش‌ها داشته باشیم.

وامق با تأکید بر اینکه شرکت در انتخابات یک وظیفه و تکلیف شرعی است گفت: همگی ما باید بار دیگر با حضور پرشور و حداکثری خود در انتخابات یأس و ناامیدی را در دل دشمنان این نظام  مقدس بکاریم.

وی با اشاره به اینکه حکومت ابزاری برای اجرای احکام اسلام است گفت: باید در راهبرد بر اساس تکلیف الهی و در کاربرد در چارچوب ارزش‌های الهی حرکت کنیم و مراقب انحراف از مسیر اصلی باشیم.

مسئول عقیدتی سیاسی سپاه ناحیه بقیة‌الله شیراز جهان را دارای دو قطب قدرت‌های بزرگ مادی و اقتصادی و قطب انسان‌های آزاده و استکبارستیز دانست و بیان داشت: جهان در حال بیدار شدن است و مقابل تمام زورگویی‌ها ایستاده و بیداری اسلامی که متأسی از انقلاب اسلامی ایران بوده اثبات این مسئله است.

انتهای پیام/غ20/گ2000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول