اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس تبلیغات اسلامی بیله‌سوار:

جامعه منتظر با سیره فاطمی ماندگار می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان بیله‌سوار گفت: جامعه منتظر اما عصر (عج) با داشتن شاخصه اخلاق و سیره فاطمی حرکتی جاودانه و شکوهی والا پیدا می‌کند.

جامعه منتظر با سیره فاطمی ماندگار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام  شامل رحیم‌پور صبح امروز در گردهمایی روحانیون شهرستان بیله‌سوار و جعفر‌آباد اظهار داشت: در جامعه عصر ظهور شایسته است برجستگی‌ها و سلوک اجتماعی بزرگ پرچمدار عفت و کرامت نفس شایسته و دقیق تبیین شده و زنان آن جامعه از این مرام‌نامه تبعیت کنند.

وی حضرت فاطمه زهرا (س) را جامع‌ترین الگوی رفتاری و حرکت انسانی توصیف کرد و گفت: مدار رفتار و حرکات زنان ما باید فرهنگ فاطمی و سیره هدایتگر آن بزرگ بانوی اسلام باشد تا مبادا برخی غفلت‌ها چالش و دوگانگی رفتار به وجود نیاورد.

رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان بیله‌سوار با اشاره به اینکه وعاظ و روحانیون بهترین تبیین کننده معارف اسلامی و فرهنگ دینی هستند، افزود: ضرورت دارد از ابزار و امکانات نوین بهره‌برداری انجام شده و بخش عظیمی از شایستگی‌های گنجینه بزرگ اسلامی و معنوی تبیین و تفسیر شود.

رحیم‌پور با بیان اینکه نقش روحانیون در تحقق آرمان‌های اسلامی و حرکت‌های تاثیر‌گذار در این زمینه بی‌بدیل است، یادآور شد: روحانیون در رفتار‌سازی و اصلاح عقاید و رفع اندیشه‌های افراد جامعه در مسیر دستاوردهای عظیم انسانی و اسلامی نقش مهمی دارند.

این مسئول این قشر را رسولان هدایت و ارشاد جامعه به سمت تحقق آرمان‌های اسلامی دانست و بیان داشت: روحانیون در تبلیغ خود نقش بشارتی را ایفا می‌کنند و مردم نیز به این شاکله، نماد و لباس احترام قائل هستند که ضرورت دارد این اعتماد و احترام را به عنوان یک موهبت الهی قدر بدانیم.

رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان بیله‌سوار جامعه نمونه اسلامی را جامعه برگرفته از فرهنگ معنویت، خلوص و تدین توصیف کرد و ادامه داد: دیدگاهی که امروز نسبت به روحانیون در جامعه ما وجود دارد دیدگاه تحول یافته و بیشتر بر گرفته از واقعیت‌هاست که به اعتلا و ارج‌گذاری بیشتر این جایگاه منجر شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، رحیم‌پور در پایان سخنان خود فرمایش مقام معظم رهبری را در نامگذاری سال 91 به نام تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی یادآور شد و اظهار داشت: چنین مولفه‌هایی را باید به عنوان یک فرهنگ جامع و کامل در بین مردم ترویج دهیم که اصلی‌ترین بازیگر این میدان روحانیون با نفس گرم و تاثیر‌گذار است.

انتهای پیام/صا20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول