اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه سیرجان:

مردم خواستار حاکمیت ارزش‌ها در نظام اسلامی هستند

خبرگزاری فارس: امام جمعه سیرجان گفت: گاهی ارشادهای دستگاه‌های مرتبط با ظواهر اسلامی کارساز نیست و باید با متخلف برخورد کرد زیرا مردم حاکمیت ارزش‌ها را در نظام اسلامی خواستار هستند.

مردم خواستار حاکمیت ارزش‌ها در نظام اسلامی هستند
به گزارش خبرگزاری فارس از سیرجان، حجت‌الاسلام سید محمود حسینی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته سیرجان با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در جمع مردم استان کرمانشاه اظهار داشت: نظام اسلامی با حمایت و اتحاد مردم بیش از 30 سال مقتدر ایستاده است.
وی بیان کرد: دشمنانی که به قصد نابودی و تضعیف نظام اسلامی ایران توطئه‌ می‌کنند، باید بدانند که ملت ایران تا زمانی که ولایت و رهبری را دارند، هیچ زمان از مسیر منحرف نمی‌شوند.
حسینی بیان داشت: ملت ایران بارها ثابت کردند که کلام ولی‌فقیه مسیر انقلاب و نظام است.
خطیب جمعه سیرجان توقعات مردم را به جا و به حق عنوان کرد و گفت: در این میان مردم باید با مسئولان تعامل و همکاری داشته باشند تا دشمن نتواند از مسائل فرعی و حاشیه‌ای سوء‌استفاده کند.
وی تصریح کرد: حل مشکل اشتغال، برخورد با متخلفان و حاکمیت ارزش‌های اسلامی از توقعات بجا و قانونی مردم است و مسئولان نباید در اجرا و انجام آن کوتاهی کنند.
حسینی با تأکید بر رعایت ظواهر اسلامی توسط مردم عنوان کرد: گاهی ارشادهای دستگاه‌های مربوطه با ظواهر اسلامی کارساز نیست و باید با متخلف برخورد کرد زیرا مردم حاکمیت ارزش‌ها را در نظام اسلامی خواستار هستند.
امام جمعه سیرجان خاطرنشان کرد: رهبر انقلاب سیاستمداران غربی را به نقش مردم توصیه کردند و اگر غرب و جهان کنونی مردم را مدنظر داشتند، قطعا حاکمیت آنها بهتر و ملت‌ها با آنها بودند.
حسینی گفت: امروز که آمریکا و اروپا علیه حاکمیت زور و سرمایه‌داری بپا خواستند، حاکمان متوجه باشند که مردم پیروز و دولتی که تنها یک درصد رأی موافق دارد، نابود می‌شود.
وی تحولات منطقه را با الگو گرفتن از انقلاب اسلامی ایران موجب بیداری تمام دنیا و جنبش‌های مردمی در آمریکا و اروپا دانست و اظهار داشت: آزادی یک‌هزار و 27 فلسطینی با یک نفر سرباز صهیونیستی اقدامی تاریخی و نشانه قدرت مردم فلسطین است.
حسینی بیان کرد: حق مردم فلسطین تمام سرزمین قدس است و امیدواریم به زودی نابودی صهیونیست را شاهد باشیم.
انتهای پیام/آ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول