اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت زنجان:

ترویج بدحجابی فتنه دشمنان برای انحراف جوانان است

خبرگزاری فارس: امام جمعه موقت زنجان با اشاره به ترویج و فرهنگ‌سازی بدحجابی در جامعه توسط دشمنان گفت: ترویج بدحجابی فتنه دشمنان برای انحراف جوانان است.

ترویج بدحجابی فتنه دشمنان برای انحراف جوانان است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، حجت‌الاسلام سید سجاد موسویون ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه زنجان اظهار کرد: باید در زمینه مسئله حجاب آگاه‌سازی لازم در جامعه صورت گیرد.

وی با اشاره به اینکه وضعیت حجاب موجود زیبنده یک جامعه اسلامی نیست، اضافه کرد: وضعیت حجاب در جامعه باید در حد و شأن یک نظام انقلابی و اسلامی باشد.

امام جمعه موقت زنجان با اشاره به اینکه امر به معروف و نهی از منکر یکی از موثرترین شیوه‌ها در زمینه رعایت حجاب است، افزود: آگاه‌سازی و تبیین موضوع حجاب در بین جوانان از جمله مباحثی است که باید در دستور کار قرار گیرد.

وی همچنین با اشاره به وظیفه مسئولان و استادان دانشگاه‌ها در زمینه ترویج مسئله حجاب در جامعه و به ویژه دانشجویان اضافه کرد: وای بر استادی که دانشجوی او به خوبی در زمینه حجاب تبیین و روشنگری نشده و در جامعه با بدحجابی زندگی می‌کند.

حجت‌الاسلام موسویون در ادامه با اشاره به اینکه ترویج بدحجابی در جامعه یکی از راهکارها و فتنه‌های دشمنان برای انحراف جوانان و ضربه زدن به نظام و انقلاب اسلامی است، اضافه کرد: با آگاه‌سازی جوانان در این زمینه می‌توان بر این فتنه دشمنان غلبه کرد.

وی با اشاره به اینکه یکی از راه‌های ترویج بدحجابی در جامعه شبکه‌های ماهواره‌ای است، اضافه کرد: خانواده‌ها و همچنین جوانان باید آگاه باشند که این شبکه‌ها در تلاش برای از بین بردن هویت ایرانی و اسلامی در جامعه و ترویج فرهنگ غلط غربی در زمینه بدحجابی هستند.

امام جمعه موقت زنجان همچنین با اشاره به ترویج اعتیاد در جامعه توسط کشورهای غربی افزود: این موضوع نیز یکی از راهکارهای دشمنان برای انحراف و سست کردن اراده جوانان کشور است.

وی با تاکید بر اینکه آگاه‌سازی جوانان و امر به معروف و نهی از منکر آنها وظیفه همه افراد جامعه است، اضافه کرد: در صورتی که بلایی در اثر بدحجابی و یا ترویج اعتیاد در جامعه رخ دهد، این بلا فقط دامنگیر افرادی که در این موضوع نقش داشتند، نمی‌شود، بلکه افرادی که نسبت به آگاه‌سازی جامعه در این زمینه اقدام نکرده‌اند نیز بلاگیر این موضوع می‌شوند.

حجت‌الاسلام موسویون همچنین با اشاره به نقش کارفرمایان و افرادی که اقدام به استخدام جوانان در پست‌های مختلف شغلی می‌کنند، اضافه کرد: این افراد باید به استخدام افراد باحجاب کنند، تا از این طریق بدحجابی در جامعه ریشه‌کن شده و رعایت اصول حجاب و باحجابی جایگزین آن شود.

انتهای پیام/آ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول