اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم شوشتر در مجلس:

فاصله زیادی با حجاب اسلامی وجود دارد

خبرگزاری فارس: نماینده مردم شوشتر در مجلس شورای اسلامی گفت: حجاب در جامعه با آنچه اسلام در این باره سفارش کرده است تفاوت زیادی دارد و فاصله بسیار زیادی تا شرایط ایده‌آل حاکم است.

فاصله زیادی با حجاب اسلامی وجود دارد

حجت‌الاسلام سید محمد سادات ابراهیمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شوشتر اظهار داشت: فرامین اسلام درباره حجاب کاملا شفاف و مشخص است اما آنچه در شرایط کنونی در کوچه و بازار مشاهده می‌شود با آنچه که اسلام خواسته است تفاوت زیادی دارد.

وی با اشاره به سخنان وزیر ارشاد و فرمانده نیروی انتظامی درباره حجاب در مجلس، افزود: در حال حاضر مسئله مهمی که وجود دارد بالا رفتن جسارت و وقاحت اراذل و اوباشی است که در خیابان‌های شهر به خود اجازه تعرض به ناموس مردم و زخمی کردن یک روحانی را می‌دهند.

نماینده مردم شوشتر در مجلس بیان داشت: حجابی که هم اکنون در خیابان‌های شهر مشاهده می‌شود را نمی‌توان به عنوان حجاب پذیرفت این حجاب با حجابی که اسلام از آن یاد کرده مطابقت ندارد اما این موضوع دلیل نمی‌شود کسی به خودش اجازه بی‌احترامی و تعرض بدهد.

این مقام مسئول تأکید کرد: نیروی انتظامی برای مقابله با بدحجابی اقداماتی را در دست دارد و برای اجرای امر به معروف و نهی از منکر تلاش می‌کند و به این نحو دغدغه مسئولان در رابطه با حجاب کمتر می‌شود اما همین نیروی انتظامی و مسئولان باید به نحوی رفتارکنند و قوانین را اجرا نمایند که کسی به خود اجازه ندهد در خیابان به خانمی تعرض کند و یک روحانی را مورد ضرب و شتم قرار دهد آن هم در جامعه‌ای که اساس انقلاب آن بر پایه نهی از منکر و امر به معروف شکل گرفته است.

سادات ابراهیمی تأکید کرد: برخورد با بدحجاب و مزاحمان نوامیس وظیفه دستگاه‌های امنیتی است و حمایت از ناهیان منکر و آمران به معروف نیز وظیفه همگانی در جامعه است.

انتهای پیام/و20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول