اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نایب رئیس مجلس:

ایران نماد اقتدار در سطح جهان است

خبرگزاری فارس: نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: ایران اسلامی به یک نماد اقتدار در سطح جهان تبدیل شده است.

ایران نماد اقتدار در سطح جهان است

به گزارش خبرگزاری فارس از جهرم، حجت‌الاسلام محمدحسن ابوترابی‌فرد صبح امروز در جمع اعضای هیئت‌های مذهبی شهرهای استان فارس که در امامزاده حسین(ع) جهرم صورت گرفت، اظهار داشت: ادیان الهی آمده‌اند تا دنیا و آخرت انسان‌ها را آباد کنند و آموزه‌های دینی، ما را به مدیریت جوامع بشری براساس معارف قرآن و اهل بیت(ع) فرا می‌خواند.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اهداف انبیای الهی در جوامع بشری گفت: هدف انبیاء استقرار عدالت در جامعه اسلامی با برقراری یک نظام سیاسی مبتنی بر دین و با محوریت امامان معصوم و اولیا است.

وی با بیان اینکه ایران اسلامی به یک نماد اقتدار در سطح جهان تبدیل شده است، افزود: امروز قدرت دفاعی ایران اسلامی به کشورهای بیگانه و استکبار اجازه کم‌ترین تعرض به آسمان، زمین و آب‌های این مرز و بوم را نمی‌دهد.

ابوترابی‌فرد با بیان ناامنی‌های گسترده در کشورهای خاورمیانه خاطرنشان کرد: کشورهای استکباری بدانند که قدرت نفوذ و برتری بر ایران اسلامی را ندارند چراکه امنیت موجود در این کشور، ثمره اقتدار ایران است.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به توسعه ایران اسلامی در زمینه‌های علمی و فناوری‌های نوین تصریح کرد: امروز ایران اسلامی مفتخر است که در حوزه فناوری و دانش پیشرفته نانو نقش کلیدی را ایفا می‌کند و جزو شش کشور نخست برخوردار از این علم نوین محسوب می‌شود.

وی ادامه داد: کاروان علمی ایران در کنار امنیت و قدرت سیاسی متکی بر اراده ملت، آینده بسیار روشن و نوینی را برای این کشور رقم می‌زند.

نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی همچنین مذاکرات اخیر 1+5 را نماد اقتدار ایران دانست و گفت: 1+5 بداند که فضای حاکم بر این مذاکرات باید برابر و بر مبنای تواضع مبتنی بر نظام اسلامی باشد.

وی در پایان با بیان اینکه ایران باید در زمینه اقتصادی گام‌های استوار و مستحکمی را بردارد، تصریح کرد: در دهه چهارم انقلاب ایران اسلامی باید به یک قدرت اقتصادی بزرگ در سطح جهان تبدیل شود و این امر با ظرفیت‌های شگرف در این کشور دست یافتنی است.

انتهای پیام/ز20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول