اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

یادداشت/

مهدی جان، کهنسال‌ترین آرزوی دلم وصال توست

خبرگزاری فارس: بگذار صادقانه بگویم کهنسال‌ترین آرزوی دلم آرزوی وصال توست تا کی انتظار فرجت را کشم ای یگانه منجی عالم بشریت.

مهدی جان، کهنسال‌ترین آرزوی دلم وصال توست

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، 15 شعبانی دیگر فرا رسیده و چشمان بی‌فروغمان منتظر آن جمعه‌ای است که صدای "اناالمهدی" در فضا طنین‌انداز شود.

مولای من دلم بی‌کران از عشق توست و دستانم خالیست برای ظهورت و به راستی آیا خواهد آمد صبح جمعه‌ای که صدای انا‌المهدی در فضا طنین‌انداز شود.

دیرگاهی است زمین در انتظاری بی‌پایان، آمدنت را فریاد می‌زند و این روزها که صداقت زیر آوار قساوت به فراموشی سپرده شده است و خاک از خون سرخ عدالت گلگون شده است انتظارت امیدی است بر دل‌های بی‌قرارمان.

مهدی‌جان قصه پرغصه فراق و جدایى تو را هر اهل دلى که شنید از درد جانش به خزان نشست، اهل دل که نه، داستان غیبت تو را بر هر سنگ و گیاه و حیوانى که خواندند نیز پژمرده گشت.

چشم‌های انتظارمان بی‌تابانه در حدقه‌های غربت می‌چرخند و لبخندهای شوقمان با قطره‌های اشک که قصه‌گوی فراق توست در هم می‌آمیزد و دل را به امید پگاه حضورت خوش می‌دارد. جهان در تپش آمدنت به لرزه درآمده و بادها پراکنده در هر سو، ستم‌باره‌های خویش را بر دوش می‌کشند و اهل زمین ثانیه‌شمارها را مرتب نگاه می‌کنند.

یک منجی، فقط یک منجی است که می‌تواند آنها را از درد، رنج و غم خلاصی بخشد، روزی که عرش از صدای ضجه ستم‌دیدگان به لرزه درمی‌آید زمین، چهار ستونش فرو می‌ریزد. خندانند ولی در اعماق روح خویش چیزی ندارند جز اشک و عذاب، گریانند ولی نمی‌دانند بهانه این همه سختی و اشک چیست؟ درختان گیسوان پریشان خویش را فصل به فصل به دست زمان می‌سپارند تا زردی و سرمای زندگی را به ساعت سرسبزی جوانه‌هایشان برساند.

مهدی‌جان نام و یاد تو کلید گشایش درهای ستبر و استوار قلب‌های ماست که به ضرب هزاران شمشیر به تسخیر در نمی‌آید.

مولاجان ای پادشاه خوبان، سخت است هر روز تا آخر هفته روزشماری کنی و روز هفتم بلند شوی و باز هم هیچ کس را در آن سوی جاده نبینی.

حسرت یک لحظه دیدار، دل‌های شیفتگانت را گداخت و امید وصل تو جان‌های به لب رسیده را به نسیم لطف بنواخت، گوش‌ها منتظر انتشار سرود ظفر و چشم‌ها در اشتیاق دیدار، نفس‌ها در سینه حبس و تو ای حبیب، هم‌چنان در پس پرده غیبت، نهانی و نمی‌دانیم تا کی، آخر تا کی در پس این حجاب می‌مانی.

مهدی جان هر روز صبح جمعه را به شوق آمدنت دعای ندبه می‌خوانیم و اشک فراق می‌ریزیم تا شاید تو از لابه‌لای زیباترین گل‌ها بیایی و جهان را با عطر قدمت خوشبو‌ کنی.

یگانه حجت خداوند، در این نیمه شعبان ما ضعیفان را دریاب تا از غفلت بیرون آییم و زنگار آن را بزداییم.

مهدی‌جان نه تنها جمعه بلکه تمام روزهای هفته را به انتظار آمدنت هستیم، بگذار تمام روزها و هفته‌هایمان را شوق انتظار تو پر کند و یقین دارم آن روز که تو بیایی دیر نخواهد بود، به بهای همین یک لحظه تمام لحظه‌های عمرم قربانی انتظارت باد.

______________________

یادداشت از ریحانه محمدی‌پور

______________________

انتهای پیام/و20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول