اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با هدف آشنایی جوانان با فعالیت‌های مهدوی صورت گرفت

حضور بنیاد مهدی موعود در نمایشگاه طلیعه ظهور

خبرگزاری فارس: بنیاد حضرت مهدی موعود استان قم با چهار بخش مختلف در هفتمین نمایشگاه طلیعه ظهور حضور یافته است.

حضور بنیاد مهدی موعود در نمایشگاه طلیعه ظهور

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از ستاد خبری نمایشگاه طلیعه ظهور، بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) از جمله مراکز تخصصی و فعال در عرصه مهدویت است که دارای بخش‌های گوناگونی در رشته‌های مختلف مهدوی بوده و فعالیت‌های چشمگیری به ویژه در چند ساله اخیر داشته است.

این مرکز دارای قسمت‌های گوناگونی است که هر یک از آنها مجموعه‌ای از فعالیت‌های مهدوی متناسب با گروه‌های سنی مختلف را در طول سال اجرا کرده و طیف وسیعی از مخاطبان را زیر پوشش قرار می‌دهند.

اقدامات مؤثر بنیاد فرهنگی مهدی موعود در استان قم موجب شده است که همه ساله حضوری چشمگیر در نمایشگاه طلیعه ظهور داشته باشد به همین دلیل در سال جاری و همزمان با هفتمین دوره برگزاری این نمایشگاه غرفه این مرکز با چهار بخش مختلف پذیرای علاقمندان به مباحث مهدوی و عموم بازدیدکنندگان است.

غرفه این بنیاد با بخش‌های متنوعی چون «پرسش و پاسخ برادران» ویژه مشاوره مهدوی، «طرح کوچه‌های انتظار»، «ثبت‌نام از مهدی یاوران جوان» و «طرح بزرگ مهدی یاوران جوان» در نمایشگاه امسال از جمله پربازدیدترین غرفه‌ها بوده و توجه بسیاری از مراجعان را به سمت خود جلب کرده است.

در هر قسمت از این غرفه متناسب با موضوع، اطلاعات جامعی از فعالیت‌های بنیاد فرهنگی مهدی موعود استان قم در اختیار بازدیدکنندگان قرار گرفته و آنها را با گوشه‌ای از فعالیت‌های انجام شده و طرح‌های پیش رو آشنا می‌سازد.

مجموعه‌ای از پوسترها حاوی اطلاعاتی راجع به هر بخش نیز در کنار توضیحات کارشناسان مربوطه قرار داده شده است تا مراجعان با مطالعه آنها آشنایی کلی با اقدامات صورت گرفته پیدا کنند.

انتهای پیام/و30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول