اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار نهاوند:

اولویت تخصیص اعتبارات امسال نهاوند به پروژه‌های نیمه‌تمام است

خبرگزاری فارس: فرماندار نهاوند گفت: اولویت تخصیص اعتبارات امسال نهاوند به پروژه‌های نیمه‌تمام سفر هیئت دولت، سفرهای عصر کاری و شب فرهنگی است.

اولویت تخصیص اعتبارات امسال نهاوند به پروژه‌های نیمه‌تمام است

به گزارش خبرگزاری فارس از نهاوند، اسماعیل زارعی‌کوشا عصر امروز در کمیته برنامه‌ریزی شهرستان نهاوند اظهار داشت: امسال 14 میلیارد و 695 میلیون تومان اعتبارات عمرانی به دستگاه‌های اجرایی اختصاص یافته که حدود یک میلیارد تومان بیشتر از اعتبارات تخصیص یافته سال گذشته است.

وی با اشاره به تخصیص این اعتبار به 205 پروژه خدماتی، رفاهی، کشاورزی، راه و ترابری، فرهنگ و ارشاد اسلامی، مسکن، بسیج و صداوسیما گفت: اعتبارات بخش صنعت و معدن هنوز در استان تقسیم نشده و به روزهای بعد موکول شده است.

فرماندار نهاوند با اشاره به ضرورت تلاش مدیران برای جذب اعتبارات ملی افزود: مدیران دستگاه‌‌هایی که دارای ردیف بودجه ملی هستند باید هر چه سریعتر نسبت به جذب آن اقدام کنند که در این رابطه دستگاه‌هایی مثل بنیاد مسکن و جهاد کشاورزی توانسته‌اند از اعتبارات ردیف ملی خود استفاده کنند.

وی افزود: تا زمانی که پروژه‌های نیمه تمام به بهره‌برداری نرسیده باشند پروژه جدید ایجاد و شروع نخواهد شد البته فقط در صورتی می‌توان پروژه جدیدی را تعریف کرد که اولاً یک سوم اعتبار تخصیص یافته به آن موجود باشد و ثانیاً به عنوان ضرورت شهرستان مطرح باشد در غیر این صورت پروژه جدید نخواهیم داشت.

زارعی‌کوشا ابراز داشت: مدیران دستگاه‌های اجرایی باید در تعریف پروژه‌ها به گونه‌ای برنامه‌ریزی کنند که هیچ پروژه‌ای بیش از دو سال به طول نیانجامد.

وی به طولانی بودن پروژه یادمان شهدای نهاوند اشاره کرد و گفت: این پروژه با پیشرفت فیزیکی 70 درصد در حال حاضر تعطیل است که شهردار باید نسبت به اتمام آن اقدام کند.

فرماندار نهاوند از ساماندهی تپه ابوذر و ساماندهی مزار شهدای گمنام در این مکان سخن راند و ابراز داشت: این پروژه‌ها نیز باید توسط شهردار تعیین تکلیف شوند زیرا مردم هر روز از وضعیت آن از مسئولان سئوال می‌کنند.

انتهای پیام/خ۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول