اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بویین‌ زهرا:

عدم برنامه‌ریزی برای اوقات فراغت موجب افزایش بزهکاری‌ اجتماعی می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بویین‌ زهرا گفت: عدم برنامه‌ریزی مناسب برای اوقات فراغت جوانان موجب افزایش بزهکاری‌ اجتماعی در جامعه می‌شود.

عدم برنامه‌ریزی برای اوقات فراغت موجب افزایش بزهکاری‌ اجتماعی می‌شود

ناصر‌ ایزد‌فر در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بویین‌ زهرا با بیان اینکه یکی از دغدغه‌های اصلی خانواده‌ها در فصل تابستان غنی‌سازی اوقات فراغت فرزندانشان است، اظهار کرد: بدون ‌شک مهم‌ترین موضوع در زمینه جوانان که همه ساله در ایام تابستان مطرح می‌شود چگونگی پر کردن اوقات فراغت آنان از طریق برنامه‌های سالم و دین‌محور بوده که مسئله بسیار مهم و اساسی است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بویین‌ زهرا افزود: اگر در این عرصه کار مؤثر و ارزشمندی از سوی مسئولان و متولیان اجرایی در جامعه صورت نگیرد، قطعا موجب افزایش آسیب‌ها و مخاطرات مختلف اجتماعی و فرهنگی می‌شود که برای فرهنگ اسلامی بسیار خطرناک و مضر است.

وی با بیان اینکه فقدان هدف و همچنین بی‌برنامگی موجب پیدایش فراغت‌های بیمارگونه و انواع انحرافات و بزه‌کاری‌ها در جامعه می‌شود، تصریح کرد: اوقات فراغت هم از سویی تهدید و هم از سویی دیگر یک فرصت ارزشمند و طلایی محسوب می‌شود که با استفاده صحیح از آن می‌توان موجب پیدایش جامعه‌ای عزت‌مند و پیشرفته از منظر اسلامی و دینی باشیم.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بویین‌ زهرا بیان کرد: در حال حاضر عده‌‌ای از مسئولان و متولیان فرهنگی در جامعه بر این تفکر پافشاری می‌کنند که اوقات فراغت تنها زمانی برای خوش‌گذرانی و تفریح به حساب می‌آید، اما حقیقت امر این است که جوان و نوجوان ایرانی با استفاده صحیح از اوقات فراغت خود می‌تواند مقدمه‌ای ارزشمند و شایسته را برای ادامه مسیر و راه صحیح زندگی خویش یافته و آن‌ را تداوم بخشد.

ایزدفر با بیان اینکه هر‌ ساله فعالیت‌های متنوعی در ایام تابستان از سوی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بویین‌ زهرا برای جوانان و نوجوانان این شهرستان به اجرا در می‌آید، تصریح کرد: تابستان امسال با برنامه‌ریزی فرهنگی و هنری، مسابقات مختلف خوشنویسی، برگزاری محافل علمی و پژوهشی و همچنین برپایی جشنواره‌ تابستانی در این شهرستان روبه‌رو هستیم.

وی با بیان اینکه در حال حاضر خانه‌های فرهنگ عمومی دانسفهان و آبگرم فعال بوده و تا‌کنون برنامه‌های متنوع و گسترده‌ای برای شهروندان بخش‌های مختلف شهرستان بویین ‌زهرا برگزار شده است، افزود: امیدواریم که با طرح برنامه‌ها و راهکار‌های مناسب‌تر زمینه برای بهره‌گیری از توان و انرژی حداکثری جوانان و نوجوانان جامعه اسلامی فراهم شده تا دشمنان خوار و ذلیل شوند.

انتهای پیام/ب20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول