اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با ولادت حضرت علی‌‌اکبر(ع)

نمایشگاه غنی‌سازی اوقات فراغت در رشت برگزار شد

خبرگزاری فارس: نمایشگاه غنی‌سازی اوقات فراغت دستگاه‌های اجرایی گیلان همزمان با ولادت حضرت علی‌اکبر (ع) در رشت آغاز شد.

نمایشگاه غنی‌سازی اوقات فراغت در رشت برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، نمایشگاه غنی‌سازی اوقات فراغت پیش از ظهر امروز در قالب 20 غرفه از دستگاه‌های اجرایی گیلان با هدف معرفی برنامه‌ها و کلاس‌های فرهنگی، ورزشی و هنری دستگاه‌های عضو از امروز همزمان با ولادت حضرت علی‌اکبر (ع) در مجموعه ورزشی یادگار امام (ره) رشت افتتاح شد.

در این نمایشگاه دستگاه‌های مرتبط با غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان، برنامه‌ها، کلاس‌ها، بروشورها، پوسترها و برخی امکانات ورزشی و CD‌های آموزشی خود را به نمایش عموم می‌گذارند تا مردم از نحوه برگزاری آنها آگاه شوند و بتوانند به خوبی از اوقات فراغت خود استفاده کنند.

این نمایشگاه برای اوقات فراغت جوانان و داشتن برنامه‌های سالم و منظم و استفاده بهینه از آن است.

خانواده‌ها با بازدید از نمایشگاه توانمندی دستگاه‌ها در راستای غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان تشویق برنامه‌ریزی‌های بهتری می‌یابند.

با ابلاغ وزارت ورزش و جوانان و استانداری گیلان چندین نشست هماهنگی با دستگاه‌های اجرایی برای برگزاری نمایشگاه مذکور به صورت مشترک برگزار شد و قرار است در مدت برپایی نمایشگاه دفترچه راهنمای مشترک اوقات فراغت دستگاه‌های اجرایی نیز تدوین شود و در اختیار عموم مردم قرار گیرد.

زمان برگزاری مراسم اختتامیه نمایشگاه غنی‌سازی اوقات فراغت دستگاه‌های اجرایی 14 تیر جاری همزمان با شب میلاد حضرت مهدی موعود (عج) با حضور مسئولان استانی در مجموعه ورزشی یادگار امام (ره) رشت است.

انتهای پیام/ع30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول