اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس صدا و سیمای مرکز اصفهان خبر داد

پخش برنامه‌های ویژه اوقات فراغت در شبکه اصفهان

خبرگزاری فارس: رئیس صدا و سیمای مرکز اصفهان گفت: صدا و سیمای مرکز اصفهان به منظور پر کردن اوقات فراغت خانواده‌ها برنامه‌های ویژه‌ای را برای آنها تدارک دیده است.

پخش برنامه‌های ویژه اوقات فراغت در شبکه اصفهان

علی کلباسی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: صدا و سیمای مرکز اصفهان برنامه‌های مخصوص مخاطبان خانواده، جوان، نوجوان، و کودک را برای گذراندن اوقات فراغت در تابستان آماده به پخش کرده است.

وی با اشاره به اینکه این برنامه‌ها از رادیو و تلویزیون اصفهان پخش می‌شود، تصریح کرد: برای خانواده‌ها برنامه‌هایی از جمله پخش فیلم سینمایی در دو نوبت هر روز هفته و سریال‌های خاطره‌انگیز سه روز در هفته است.

رئیس صدا و سیمای مرکز اصفهان ادامه داد: پخش مجموعه‌های تلویزیونی به صورت همه روزه، زنده رود در روزهای جمعه و دیگر روزهای تعطیل، آشیانه مهر و برنامه‌های تأمینی همچون آفرینش ،مستند افق و تماشا پنج از برنامه‌هایی است که برای خانواده‌های اصفهانی در نظر گرفته شده و از شبکه اصفهان در حال پخش است.

وی با بیان این مطلب به برنامه‌های که از رادیو اصفهان پخش می‌شود، اشاره و افزود: سلام اصفهان، هوای زندگی و برنامه تفریحی چهارباغ از جمله‌ برنامه‌هایی است که برای خانواده‌ها آماده شده است و شنوندگان از آنها بهره می‌برند.

کلباسی گروه سنی جوان را مخاطبین اصلی شبکه اصفهان دانست و تاکید کرد: برنامه‌های تلویزیونی نقطه سر خط، جادوی تصویر، اکران، نوجوانی، گزارش ورزشی هفته، ورزش پنج و تریبون شهر و برنامه‌های جوانه، رادیویی 1830و موج ورزشی از جمله برنامه‌های است که برای این رده سنی پخش می‌شود.

وی از دیگر برنامه‌هایی که برای تابستان و گذراندن اوقات فراغت کودکان تهیه شده را این‌گونه عنوان و اظهار کرد: کودکان به عنوان دیگر مخاطبین نیز می‌توانند با برنامه‌های تلویزیونی رنگین کمان، شهر قشنگ، شاپرک، مسابقه بازی بازی نبازی و برنامه رادیویی گل‌های امروز تابستان خوبی را داشته باشند.

انتهای پیام/س20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول