اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم خبر داد

ایجاد 160 پایگاه اوقات فراغت در سطح استان قم

خبرگزاری فارس: مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم گفت: طرح اوقات فراغت اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم با تشکیل 160 هسته فرهنگی جوان و بوستان معرفت آغاز به کار کرد.

ایجاد 160 پایگاه اوقات فراغت در سطح استان قم

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم، حجت‌الاسلام والمسلمین عباس اسکندری در مراسم آغاز به کار طرح اوقات فراغت این اداره کل اظهار کرد: امسال طرح اوقات فراغت از نظر کمی و کیفی رشد داشته و 80 پایگاه بوستان معرفت ویژه کودکان و 80 پایگاه هسته فرهنگی جوان ویژه نوجوانان و جوانان تشکیل شده است.

وی با اشاره به تشکیل 40 پایگاه در سطح روستاهای استان افزود: حدود 100 مربی ماهر در پایگاه‌های تابستانی تدریس می‌کنند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم وجه تمایز طرح اوقات فراغت امسال با سال‌های گذشته را تنوع موضوعات مرتبط با نیازهای کودکان، نوجوانان و جوانان برشمرد و تاکید کرد: هر چند گذراندن اوقات فراغت با مشکلات و چالش‌هایی مواجه است اما اداره کل تبلیغات اسلامی سعی کرد برنامه‌های این ایام را متناسب با نیاز روز جامعه و جوانان طراحی و اجرا کند.

وی توجه به قرآن کریم، اعتقادات، اندیشه‌های امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری، مدیریت فرهنگی، مبارزه با ناتوی فرهنگی، دسیسه‌های دشمنان، پیوست فرهنگی، پدافند غیرعامل، حجاب و عفاف، جامعه و فکر، خدا و علم و بصیرت دینی را مهم‌ترین موضوعات این طرح عنوان کرد و گفت: مخاطبان اصلی برنامه‌های اوقات فراغت امسال نوجوانان و جوانان هیئت‌های مذهبی هستند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم برگزاری گفتمان دینی، ورود جدی در فضای مجازی، برگزاری جشنواره، مسابقات و اردوی آموزشی - زیارتی را از دیگر ویژگی‌های اوقات فراغت امسال برشمرد و تاکید کرد: در پایان این طرح جشنواره نشریات و وبلاگ‌های دینی برگزار و از برترین‌های این جشنواره تقدیر می‌شود.

طرح اوقات فراغت سازمان تبلیغات اسلامی استان قم از روز یکشنبه 11 تیرماه آغاز و تا 10 شهریور ماه ادامه دارد.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول