اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار اردبیل:

غنی‌سازی اوقات فراغت خلاقیت و مشارکت جوانان را ارتقا می‌دهد

خبرگزاری فارس: فرماندار اردبیل گفت: غنی‌سازی اوقات فراغت سبب افزایش خلاقیت و مشارکت مسئولانه جوانان می‌شود.

غنی‌سازی اوقات فراغت خلاقیت و مشارکت جوانان را ارتقا می‌دهد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، یوسف اکبری عصر امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان اردبیل ضرورت ساماندهی اوقات فراغت دانش‌آموزان را خاطر نشان کرد و اظهار داشت: تنوع، خودباوری، تجدید قوا، افزایش خلاقیت و جذب مشارکت مسئولانه جوانان در غنی‌سازی اوقات فراغت سبب ارتقای سطح آگاهی‌ها، کسب مهارت و اطلاع از علوم و فنون کارآفرین می‌شود.

وی موفقیت‌های کشور را در سایه انگیزه و انرژی وافر جوانان خاطر نشان کرد و افزود: غنی‌سازی اوقات فراغت ارزشمندترین فرصتی است تا با تقویت قوای فکری و اعتقادی جوانان شخصیت اجتماعی و توانمندی‌های فردی آنها در حرکتی همسو و متوازن پرورش یابد.

اکبری با تاکید بر زنده و شاداب نگه داشتن روح خلاقیت جوانان یادآور شد: برنامه‌ریزی آگاهانه در مدیریت اوقات فراغت می‌تواند وقت و انرژی سرشار از فعل خواستن در فعالیت جوانان را متنوع‌تر و به روزتر کند.

این مسئول غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان را هدف‌گذاری درست و در طول 12 ماه سال ضروری خواند و تصریح کرد: هر چند اوج این فعالیت‌ها در ایام تعطیلات تابستانی بیشتر نمود عینی به خود می‌گیرد اما غنی‌سازی وقت و برنامه جوانان به هنگام فراغت از تحصیل سبب می‌شود آنها از محدوده خانه و مدرسه خارج و در قالب اجتماعات بزرگ‌تر نقش مسئولانه ایفا کنند.

وی جوانان هر کشور را سرمایه آینده و محور حرکت در مسیر توسعه و همچنین نقطه امید از نشاط و تحرک جامعه ارزیابی کرد.

رئیس شورای آموزش و پرورش اردبیل خاطرنشان کرد: برای این‌که کشور از حرکت باز نماند و بر مدار پیشرفت و تعالی حرکت رو به جلو و با سرعت و پرنشاط گام بردارد باید به جوانان جامعه و حرکت پرجنب و جوش آنها اعتماد کرد و از حضور جوانان در بستر اجرایی نباید غفلت کرد.

به گزارش فارس، فرماندار اردبیل تهاجم فرهنگی دشمن و حرکت‌های خصمانه آنها را در نبردی نرم و همه‌جانبه بر علیه خانواده‌ها و جوانان یادآور شد و اضافه کرد: جوانان و نوجوانان ما از نیروهای پاک، سالم، با اخلاص و برجسته در تحصیل، تهذیب و اخلاقیات انسانی هستند که این مهم جز در خانواده‌های معتقد، با ایمان و فضای اجتماعی سالم برای هیچ کشوری قابل دست یافتن نیست.

اکبری دستگاه‌های فرهنگی را در تحقق اولویت‌های 9گانه مصوبه شورای عالی جوانان موظف کرد و ادامه داد: پیگیری کد فراغتی از دستگاه مربوطه، تکمیل سامانه پایگاه اطلاعاتی با هدف ایجاد وحدت رویه و پرهیز از موازی‌کاری‌ها در فعالیت‌ها، اجرای اصل 44 و برون‌سپاری برنامه‌ها از دستگاه‌های اجرایی به بخش خصوصی جز اولویت‌های مهم در برنامه‌ریزی شایسته اوقات فراغت تعطیلات تابستانی است.

انتهای پیام/ش20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول