اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد امام (ره) تویسرکان خبر داد

بهره‌مندی 900 دانش‌آموز تویسرکانی از برنامه‌های اوقات فراغت

خبرگزاری فارس: مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) تویسرکان از بهره‌مندی 900 دانش‌آموز و دانشجوی تویسرکانی زیر پوشش کمیته امداد از برنامه‌های اوقات فراغت خبر داد.

بهره‌مندی 900 دانش‌آموز تویسرکانی از برنامه‌های اوقات فراغت

به گزارش خبرگزاری فارس از تویسرکان، تیمور کرمی‌مقدم عصر امروز در مراسم افتتاح برنامه‌های تابستانی این نهاد در سالن اجتماعات جمعیت هلال احمر شهرستان با اشاره به اینکه مهمترین رکن در ترقی و رشد انسان برنامه‌ریزی است، افزود: بکارگیری خلاقیت و هدایت اندیشه و تفکر اصیل و راهبردی در جهت‌دهی به زندگی و رهایی از آفت‌هایی نظیر تنبلی و سستی مستلزم تدوین برنامه مدون در این راستا است پس می‌طلبد نسل جوان با طرح این مهم حرکتی مستمر را برای دستیابی به موفقیت آغاز کند.

وی غنی‌سازی معنوی و بالندگی جوانان را ا‌ز اهداف مهم برنامه‌های اوقات فراغت کمیته امداد خواند و تصریح کرد: آموزش و تقویت معارف اسلامی، عقیدتی، قرآنی، علمی، فرهنگی و آموزش‌های فنی در قالب‌های گوناگون با هدف ایجاد نشاط، مسئولیت‌پذیری و اشاعه و نهادینه‌سازی کار و تلاش در بین اقشار جامعه هدف، سرفصل برنامه‌های تابستانی این نهاد محسوب می‌شود.

مدیر کمیته امداد تویسرکان از برگزاری کلاس‌های مهارتی زیر نظر فنی و حرفه‌ای شهرستان در فصل تعطیلات خبر داد و اظهار داشت: برنامه‌های غنی‌سازی اوقات فراغت در دو کانون دائمی و فصلی این نهاد برای 700 دانش‌آموز و 200 دانشجوی دختر و پسر زیر پوشش کمیته امداد امام (ره) شهرستان تویسرکان در بخش‌های متفاوت و متناسب با روحیه قشر جوان اجرایی می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: طرح تحکیم پیوند جوانان با ولایت و اعتلای روحیه ولایتمداری در بین نسل جوان، نوجوانان و خانواده‌ها در برنامه‌های اوقات فراغت تابستان امسال اجرا خواهد شد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود اشتغالزایی پایدار را یکی از برنامه‌های اجرایی مهم کمیته امداد دانست و تأکید کرد: سیاست هدفگذاری شده کمیته امداد فراهم‌سازی زمینه‌های یادگیری فنون و مهارت کاربردی برای فرصت‌های شغلی مانا است.

در پایان مراسم به همه اعضای کانون و دانش‌آموزان حاضر در طرح اوقات فراغت سال جاری هدایایی اهدا شد.

انتهای پیام/خ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول