اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار دشتی خبر داد

حضور 2500 دانش‌آموز در برنامه‌های اوقات فراغت شهرستان دشتی

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی فرماندار دشتی گفت: در فصل تابستان بیش از 2 هزار و 500 نفر دانش‌آموز در طرح اوقات فراغت و اردوهای فرهنگی، سیاحتی و زیارتی شرکت می‌کنند.

حضور 2500 دانش‌آموز در برنامه‌های اوقات فراغت شهرستان دشتی

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتی حسین باغداری صبح امروز در جلسه هماهنگی برنامه‌های اوقات فراغت که در محل فرمانداری دشتی تشکیل شد اظهار داشت: امسال با جدیت و برنامه‌ریزی کارشناسی‌تری به استقبال تابستان و برنامه‌های اوقات فراغت جوانان رفتیم.

معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار دشتی افزود: تاکنون هزار و 100 نفر دانش‌آموز در برنامه‌های طرح اوقات فراغت آموزش و پرورش و 250 نفر نیز در طرح هجرت دانش‌آموزی در تابستان 91 فعالیت دارند.

وی خاطر نشان کرد: در تابستان همچنین حدود یک هزار نفر در اردوهای فرهنگی، سیاحتی و زیارتی در درون و برون استانی حضور می‌یابند.

باغداری گفت: این برنامه‌ها در 130 کلاس و با هدایت 150 مربی و عوامل اجرایی برگزار می‌شود.

این مقام مسئول تصریح کرد: در فصل تابستان بیش از 2 هزار و 500 نفر دانش‌آموز در طرح اوقات فراغت و اردوهای فرهنگی، سیاحتی و زیارتی شرکت می‌کنند.

معاون فرماندار دشتی یادآور شد: اجرای فعالیت‌های تابستانی و غنی‌سازی اوقات فراغت به‌عنوان یکی از راه‌های مقابله با تهاجم غرب باید مورد توجه قرار گیرد.

باغداری اطلاع‌رسانی در زمینه‌های مختلف را مهم دانست و گفت: تلاش‌ها و زحمات همکاران متولی اوقات فراغت باید در اختیار رسانه‌ها و مطبوعات قرار گیرد تا انعکاس یابد.

معاون فرماندار دشتی گفت: باید برای اوقات فراغت دانش‌آموزان نیز برنامه‌ریزی لازم انجام شود و باید کاری کنیم که محتوای برنامه‌های اوقات فراغت بیشتر شود تا دانش‌آموزان و آینده‌سازان میهن اسلامی بهره لازم را از این اردوها ببرند.

وی یادآور شد: در برنامه‌های اوقات فراغت دانش‌آموزان همه دستگاه‌ها باید با جان و دل عمل کنند و باید از موازی‌کاری‌ها جلوگیری کنیم تا نتیجه مطلوب داشته باشد.

انتهای پیام/ح20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول