اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شیرمحمدی مربی تیم ملی تنیس با ویلچر ایران در پارالمپیک‌ لندن شد

خبرگزاری فارس: دبیر هیئت تنیس خراسان‌رضوی به عنوان مربی تیم ملی تنیس با ویلچر اعزامی به مسابقات پارالمپیک2012 لندن انتخاب شد.

شیرمحمدی مربی تیم ملی تنیس با ویلچر ایران در پارالمپیک‌ لندن شد

به گزارس خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی اداره‌کل ورزش و جوانان خراسان‌رضوی، پس از انتخاب راضیه شیرمحمدی و زهرا جوانمرد در رشته تیر و کمان، شاهین ایزدیار در رشته شنا، هادی رضایی در رشته والیبال نشسته برای حضور در بازی‌های پارالمپیک لندن، امیر ابراهیمی مربی تنیس با ویلچر استان نیز به عنوان مربی تیم ملی به مسابقات پاراالمپیک 2012 لندن اعزام می‌شود.

ابراهیمی گفت: جزو نفرات اولی هستم که فعالیت در رشته تنیس با ویلچر را در کشور شروع کردم و پس از 15 سال مربیگری در این بخش و حضور در مسابقات آسیایی تنیس با ویلچر در سال 2006 مالزی به عنوان مربی تیم ملی و کسب مقام دوم و سوم بخش‌های دو نفره و انفرادی، هم‌اکنون به عنوان مربی تیم تنیس با ویلچر به مسابقات پارالمپیک 2012 لندن اعزام می‌شوم.

ابراهیمی درباره برنامه‌های تمرینی تنها ورزشکار اعزامی به این رقابت‌ها، اعلام کرد: در ده روز آینده نخستین اردوی تیم ملی تنیس با ویلچر در مجموعه ورزشی آستان قدس مشهد برگزار شد.

وی از برگزاری احتمالی دومین اردو تیم ملی تنیس با ویلچر در مشهد خبر داد و گفت : سومین اردوی تیم ملی در مجموعه آکادمی ملی المپیک تهران برگزار می‌شود.

امیر ابراهیمی دبیر انجمن تنیس با ویلچر کشور، مربی تیم ملی تنیس نوجوانان در سال 2002 کشور مالزی، مربی فدراسیون تنیس و فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولان است.

انتهای پیام/ش30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول