اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای سیاستگذاری هیئت و کانون خادم الرضا(ع) خبر داد

عضویت 35 هزار نفر در کانون و هیئت خادم الرضا

خبرگزاری فارس: رئیس شورای سیاستگذاری هیئت و کانون خادم الرضا(ع) با تاکید بر اینکه کانون و هیئت خادم الرضا بیش از 35 هزار نفر عضو دارد گفت: این اعضا در 54 کمیته ساماندهی شده‌اند.

عضویت 35 هزار نفر در کانون و هیئت خادم الرضا

آیت پیمان در حاشیه همایش جوانان و فرهنگ عفاف و حجاب در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: مجموعه کانون و هیئت خادم الرضا به عنوان تشکل ملی، مذهبی، اجتماعی و آموزشی بیش از دو دهه سابقه ترویج و گسترش فعالیت‌های قرآنی و اهل‌بیت(ع) را در شهر قم دارد.

وی با اشاره به اینکه مجموعه هیئت و کانون خادم الرضا توانسته است با جذب جوانان و خانواده‌ها، برنامه‌های فرهنگی خوبی را اجرا کند تصریح کرد: فعالیت‌های فرهنگی و آموزشی این کانون با کمک مراجع تقلید و مدیران فرهنگی به نتیجه رسیده است.

رئیس شورای سیاستگذاری هیئت و کانون خادم الرضا(ع) با تاکید بر اینکه مجموعه هیئت و کانون خادم الرضا،مجموعه‌ای الگو و موفق است اضافه کرد: در حاشیه این همایش نمایشگاه دستاوردهای کانون و هیئت خادم الرضا در 20 سال اخیر برگزار می‌شود.

پیمان با بیان اینکه کانون فرهنگی و هیئت خادم الرضا توانسته است 595 مراسم بزرگ را در سطح استان و کشور برگزار کند خاطر نشان کرد: این کانون 200 روز اردوی درون و برون استانی همراه با برنامه‌های آموزشی مفید برگزار کرده است.

وی با اشاره به اینکه کانون و هیئت خادم الرضا در برگزاری 21 همایش پیاده‌روی خانوادگی نقش داشته است اظهار کرد: این کانون 190 مراسم پرشور عاشورایی را با حضور جوانان استان در ورزشگاه شهید حیدریان برگزار کرده است.

رئیس شورای سیاستگذاری هیئت و کانون خادم الرضا(ع) با تاکید بر اینکه کانون و هیئت خادم الرضا بیش از 35 هزار نفر عضو دارد اضافه کرد: این اعضا در 54 کمیته ساماندهی شده‌اند.

پیمان با اشاره به اینکه هیئت و کانون خادم الرضا بیش از پنج هزار ساعت برنامه مفید و محتوایی برگزار کرده است افزود: برگزاری 2 هزار و 920 روز فعالیت فرهنگی از دیگر اقدامات صورت گرفته بوده است.

رئیس شورای سیاستگذاری هیئت و کانون خادم الرضا(ع) با تاکید بر اینکه کانون و هیئت خادم الرضا نسبت به اعزام 450 نفر به مشهر مقدس اقدام کرده است اضافه کرد: تاکنون صدها هزار کارت عمومی با تخفیف برای استفاده از اماکن ورزشی و فرهنگی به اعضا ارائه شده است.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول