اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در همایش جوانان و فرهنگ عفاف و حجاب صورت گرفت

اعطای نشان افتخار هیئت خادم‌الرضا (ع) به سردار رادان

خبرگزاری فارس: نشان افتخار کانون و هیئت خادم‌الرضا (ع) به دلیل فعالیت‌های نیروی انتظامی به احمدرضا رادان تقدیم و از فعالیت‌های وی تقدیر شد.

اعطای نشان افتخار هیئت خادم‌الرضا (ع) به سردار رادان

به گزارش خبرگزاری فارس از قم هشتمین جشنواره فرهنگی دهه مهدویت با عنوان «جوانان و فرهنگ عفاف و حجاب در عصر انتظار» دوشنبه ‌شب با حضور احمدرضا رادان جانشین فرمانده نیروی انتظامی کشور، کاظم مجتبایی فرمانده نیروی انتظامی قم، سید مرتضی اسماعیلی‌طبا مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، محمدکاظم پورامینی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران، عباس جهان‌بینی مدیرکل ورزش و جوانان استان و گروهی از جوانان استان قم در سالن همایش‌های دفتر تبلیغات اسلامی برگزار شد.

در ابتدای این همایش، پیمان رئیس شورای سیاست‌گذاری هیئت و کانون خادم‌الرضا (ع) ضمن عرض خیرمقدم، گزارشی از فعالیت‌های این کانون ارائه کرد.

وی با اشاره به اینکه مجموعه هیئت و کانون خادم‌الرضا (ع) توانسته است با جذب جوانان و خانواده‌ها، برنامه‌های فرهنگی خوبی را اجرا کند تصریح کرد: فعالیت‌های فرهنگی و آموزشی این کانون با کمک مراجع تقلید و مدیران فرهنگی به نتیجه رسیده است.

پیمان با بیان اینکه کانون و هیئت خادم‌الرضا (ع) در برگزاری 21 مورد برنامه پیاده‌روی خانوادگی نقش داشته است اظهار کرد: این کانون 190 مراسم پرشور عاشورایی را با حضور جوانان استان در ورزشگاه شهید حیدریان برگزار کرده است.

در ادامه پیام آیت‌الله صافی‌گلپایگانی به هشتمین جشنواره فرهنگی دهه مهدویت قرائت شد. در بخشی از این پیام آمده است: کمتر موضوعی پیدا می‌شود که مانند موضوع مهدویت و سخن گفتن از آن ولیّ یگانه، شنونده را به وجد و نشاط آورد، و کمتر نوشته‌ای مانند کتاب‌ها و مقالاتی که در ارتباط با معرفی آن حضرت نوشته شود خواننده دارد.

پس از آن احمدرضا رادان جانشین فرمانده نیروی انتظامی به سخنرانی پرداخت و با تاکید بر اینکه عده‌ای در موضوع اجرای طرح امنیت اخلاقی جوسازی می‌کنند تصریح کرد: نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران تحت هیچ شرایطی از اجرای طرح امنیت اخلاقی کوتاه نخواهد آمد.

وی با تاکید بر اینکه شک نکنید دشمن به دنبال ایجاد ایران آندلسی است افزود: اطلاعات نیروی انتظامی در بخش بدپوششی نشان می‌دهد که دشمن در سال 86 اعلام کرده بود در این سال کشف حجاب رخ خواهد داد.

در ادامه این همایش نشان افتخار کانون و هیئت خادم‌الرضا (ع) به دلیل فعالیت‌های نیروی انتظامی کشور به رادان تقدیم و از فعالیت‌های نیروی انتظامی تقدیر شد.

در پایان این مراسم نیز نمایشگاه دستاوردهای 2 دهه کانون و هیئت خادم‌الرضا (ع) توسط جانشین فرمانده نیروی انتظامی کشور افتتاح شد.

انتهای پیام/ب20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول