اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ظهر امروز صورت گرفت

اعزام دانشجویان آملی به اردوی جهادی

خبرگزاری فارس: رئیس دانشکده فنی‌حرفه‌ای دخترانه توحید آمل گفت: 135 نفر از دانشجویان دختر دانشکده فنی‌ و حرفه‌ای توحید آمل به اردوی جهادی مناطق محروم اعزام شدند.

اعزام دانشجویان آملی به اردوی جهادی

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، زهرا عباسی ظهر امروز در بدرقه این دانشجویان اظهار داشت: اردوی جهادی در راستای پیروی از منویات رهبری و به منظور ارتقای بینش اعتقادی، علمی، پژوهشی و فرهنگی از سوی بسیج دانشجویی فضیلت دانشکده برگزار شد.

وی با بیان اینکه اردوی جهادی اهدافی نظیر فرهنگ‌سازی، پالایش فردی و خدمات‌رسانی را دنبال می‌کند، بیان داشت: تلاش بر این است که هر کس در هر جا با هر امکاناتی سعی کند اهداف مقدسی را پیگیری کند.

عباسی ادامه داد: جدایی از زندگی روزمره و حضور در محیطی با شرایط اولیه زندگی این بستر را فراهم می‌آورد تا شرکت ‌کنندگان در اردوی جهادی بیش از پیش ضعف‌های فردی و تعلقات به زندگی روزمره را درک کنند و به این وسیله محیط اردوی جهادی بستر مساعدی برای تمرین پالایش فردی است.

به گفته وی رایج‌ترین هدفی که در اردوهای جهادی پیگیری می‌شود خدمت‌رسانی به مردم است و این خدمت‌رسانی شامل کارهای عمرانی، فرهنگی،‌ مذهبی و ورزشی است.

رئیس دانشکده فنی‌حرفه‌ای دخترانه توحید آمل ادامه داد: در این اردوی جهادی، دانشجویان توانمند و متعهد آموزشکده فنی‌ و حرفه‌ای دختران توحید آمل در 9 گروه 15 نفر شرکت کردند.

زهرا عباسی با اشاره به برگزاری این اردو در منطقه محروم صادقیه شهرستان آمل تصریح کرد: این طرح به مدت 15 روز و در قالب فعالیت‌های عمرانی شامل طراحی و معماری مسجد، دوخت سجاده و چادر برای مسجد برگزار شد.

وی اذعان داشت: برگزاری کلاس‌های اعتقادی و دینی قرائت و حفظ قرآن، تفسیر، احکام، بصیرت سیاسی، دوره‌های آموزشی کامپیوتر، تربیت‌بدنی، آموزش‌های مهارتی طراحی دوخت پوشاک، گلیم‌بافی، بافت فرش و سوزن‌دوزی از دیگر برنامه‌های این طرح بوده است.

انتهای ‌پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول