اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور جمعی از مسئولان صورت گرفت

افتتاح قرارگاه پشتیبانی اردوهای جهادی در بیرجند

خبرگزاری فارس: قرارگاه پشتیبانی اردوهای جهادی ناحیه مقاومت بسیج بیرجند در کانون فرهنگی ورزشی جوانان بسیج این شهرستان افتتاح شد.

افتتاح قرارگاه پشتیبانی اردوهای جهادی در بیرجند

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بیرجند صبح امروز در مراسم افتتاح قرارگاه پشتیبانی اردوهای جهادی بیرجند که با حضور جمعی از مسئولان و دانش‌آموزان اعزامی به اردوهای جهادی برگزار شد، اظهار کرد: این قرارگاه فضای جنگ و جبهه را برای ما تداعی می‌کند و افرادی که در این قرارگاه و اردوهای جهادی کار می‌کنند مقدس‌ترین افراد هستند.

موسی جوینده افزود: جهادگران از زندگی پر زرق و برق شهری جدا می‌شوند و در روستاهای محروم خدمت‌رسانی می‌کنند و از مقدس‌ترین افراد هستند.

وی تصریح کرد: باید مسئولان در این راه مقدس که مورد تأکید رهبری است همراهی و همکاری لازم را انجام دهند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بیرجند با اشاره به بخش‌های مختلف این قرارگاه گفت: این قرارگاه علاوه ‌بر پشتیبانی گروه‌های اعزامی به اردوهای جهادی شامل غرفه‌‌های نمایشگاه کتاب و فروش محصولات تولیدی جهادگران؛ غرفه ثبت‌نام حضوری از علاقه‌مندان به شرکت در این اردوها را نیز دارد.

جوینده افزود: بهداری قرارگاه نیز اقدامات درمانی اولیه از جمله تزریق و پانسمان را در اختیار نیازمندان و محرومان بیرجند و روستاهای اطراف قرار می‌دهد.

مسئول بسیج سازندگی خراسان جنوبی نیز در این مراسم گفت: راه‌اندازی ستاد پشتیبانی اردوهای جهادی در استان کمک زیادی به حمایت از این اردوها توسط دستگاه‌های اجرایی می‌کند.

محمد زهرایی اضافه کرد: باید این ستاد از سوی مسئولان استان حمایت ویژه‌ای شود و مسئولانی که در سال‌های گذشته در این مسیر کوتاهی کردند در ادامه این راه جدی‌تر گام بر‌دارند.

وی همچنین راه‌اندازی قرارگاه پشتیبانی اردوهای جهادی در بیرجند را کار نیکویی دانست و تصریح کرد: بیرجند به عنوان نخستین شهر استان است که این قرارگاه را راه‌اندازی کرده است و این اقدام می‌تواند در حمایت و پشتیبانی سریع و هماهنگ به گروه‌های اعزامی مثبت باشد.

انتهای پیام/ز20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول