اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در 6 شبکه سراسری

انعکاس حضور وزنه‌برداران تیم ملی در خراسان‌شمالی

خبرگزاری فارس: مدیر کل صدا و سیمای مرکز خراسان‌شمالی گفت: حضور وزنه‌برداران تیم ملی در این استان در شش شبکه سراسری انعکاس یافت.

انعکاس حضور وزنه‌برداران تیم ملی در خراسان‌شمالی

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی صدا و سیمای مرکز خراسان‌شمالی، احمد مهدوی اظهار کرد: در مدت حضور یک ماهه تیم ملی وزنه‌برداری در استان بیش از 29 خبر، 99 دقیقه برنامه تلویزیونی و 220 دقیقه برنامه رادیویی تولید و پخش شد.

وی افزود: در این مدت 29 خبر و گزارش خبری از اردوی تیم ملی وزنه‌برداری در بخش‌های خبری شبکه‌های سراسری و بین‌المللی شامل یک، دو، سه، تهران، جام جم و خبر پخش شده است.

مهدوی تصریح کرد: پخش 62 خبر رادیویی و تلویزیونی در شبکه اترک از دیگر اقدامات حوزه معاونت اطلاعات و اخبار بوده است.

وی با اشاره به تولید 99 دقیقه برنامه تلویزیونی تصریح کرد: مستند 20 دقیقه‌ای از حضور ورزشکاران وزنه‌برداری تیم ملی در استان در حال تولید برای پخش از شبکه‌های سراسری است.

مدیر کل صدا و سیمای مرکز خراسان‌شمالی گفت: تولید و پخش 220 دقیقه برنامه رادیویی در رادیو شامل برنامه‌های موج ورزش، شب‌های آلاداغ همچنین برقراری ارتباط زنده رادیویی با شبکه رادیویی ورزش از دیگر اقدامات مرکز خراسان‌شمالی از اردوی تیم ملی وزنه‌برداری بوده است.

انتهای پیام/س30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول