اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی سه ماه نخست امسال

78 مدد‌جوی جرائم غیرعمد در کرمان آزاد شدند

خبرگزاری فارس: مدیر‌عامل ستاد دیه استان کرمان گفت: 78 مدد‌جوی جرائم غیر‌عمد طی 3 ماه گذشته از زندان‌های استان کرمان آزاد شدند.

78 مدد‌جوی جرائم غیرعمد در کرمان آزاد شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان به نقل از روابط عمومی ستاد دیه استان کرمان، سید‌حجت‌الله موسوی‌قوام اظهار داشت: طی سه ماه گذشته از ابتدای سال جاری، هشت جلسه ‌تشخیص کمیسیون وام تشکیل، به 108 پرونده رسیدگی و با واجد شرایط شناخته شدن 78 مددجو، موجبات آزادی آنان فراهم شده است.

وی با اشاره به آزادی 78 مدد‌جوی جرائم غیر‌عمد طی سه ماه گذشته از زندان‌های استان کرمان افزود: آزادی شش نفر از محل کمک‌های مردمی و جشن‌های گلریزان بوده و سه نفر نیز با دریافت تسهیلات قرض‌الحسنه از زندان آزاد شدند.

موسوی‌قوام عنوان کرد: 20 مددجو نیز از طریق کمک‌های دولتی و 9 نفر نیز با اخذ رضایت شاکی و بدون پرداخت هیچگونه وجهی آزاد شدند.

مدیر‌عامل ستاد دیه استان کرمان موجودی مددجویان زندان‌های استان را 143 نفر اعلام کرد و بیان داشت: از این تعداد 17 نفر بدهکار دیه‌، 33 نفر بدهکار مالی و 93 نفر به واسطه مهریه و نفقه در زندان به سر می‌برند.

وی ابراز داشت: از موجودی افراد در زندان 49 نفر ورودی سال گذشته و 94 نفر نیز طی سه ماه گذشته به زندان وارد شده‌اند.

انتهای پیام/ب30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول