اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کل دادگستری کرمان:

304 زندانی جرائم غیر‌عمد در کرمان آزاد شدند

خبرگزاری فارس: رئیس کل دادگستری استان کرمان گفت: 304 زندانی جرائم غیر‌عمد، مهریه و مطالبات مالی در سال 90 با 43 میلیارد ریال کمک‌های مردمی، وزارت دادگستری و ستاد دیه آزاد شدند.

304 زندانی جرائم غیر‌عمد در کرمان آزاد شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، حجت‌الاسلام علی توکلی ظهر امروز در جلسه ستاد دیه استان کرمان اظهار داشت:  304 زندانی جرائم غیر‌عمد، مهریه و مطالبات مالی در سال 90 با 43 میلیارد ریال کمک‌های مردمی، وزارت دادگستری و ستاد دیه آزاد شدند.

توکلی خاطرنشان کرد: در این راستا حدود 50 مصوبه در هفت جلسه هیئت مدیره به تصویب رسیده است.

وی افزود‌: مددکاران ستاد با مشاوره با 179 نفر از شاکیان پرونده‌ها موفق به اخذ‌ 11 میلیارد ریال تخفیف برای مددجویان شده‌اند. 

مدیر‌عامل ستاد دیه استان کرمان نیز در این جلسه گفت‌: در ‌جشن گلریزان شهر کرمان 114 میلیون تومان وصول شده که 95 درصد آن از اخذ تعهد خیران بوده است. 

حجت‌الله موسوی‌قوام افزود‌: جشن گلریزان امروز در کهنوج و فردا در شهربابک برگزار و در سه ماهه اول سال 91 در شهرستان‌ها برپا می‌شود.

مدیرکل زندان‌های استان کرمان نیز در این جلسه با تشکر از مددکاران و ستاد دیه گفت‌: در سال جاری یک هزار و 500 زندانی از زندان‌های استان کرمان نقل و انتقال داشته‌اند  که 85 درصد آن با  نظریه مددکاران بوده است. 

 علی ولی‌نیا افزود‌: با توجه به اینکه خانواده‌های زندانیان مشکلات بزرگی دارند، برنامه‌ریزی برای خانواده‌ها را جزو برنامه‌های آینده ستاد بگنجانند.    

دادستان کرمان هم گفت‌: ستاد دیه خلاء پوشش‌های بیمه‌ای در سال‌های گذشته را پر کرده و با شرایطی که پیش می‌رود در سال‌های آینده زندانی جرائم غیر‌عمد در زندان‌های استان وجود ندارد.

یدالله موحد ابراز داشت: ‌بحث اشتغال زندانیان و حمایت از خانواده‌های آنان و کار‌آفرینی را جزو برنامه‌های آتی ستاد دیه باشد.

به گزارش فارس در این جلسه از 11 نفر از رابطان ستاد دیه استان کرمان تقدیر شد.

انتهای پیام/غ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول