اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر عامل ستاد دیه لرستان:

پیام‌های ستاد دیه در پیک نوروزی لرستان گنجانده می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیر عامل ستاد دیه استان لرستان گفت: پیام‌های آموزشی ستاد دیه، نوروز امسال در پیک نوروزی دانش‌آموزان لرستانی گنجانده می‌شود.

پیام‌های ستاد دیه در پیک نوروزی لرستان گنجانده می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد به نقل از روابط عمومی اداره کل زندان‌های لرستان، توکل شاکرمی در نشست مشترک با رئیس سازمان آموزش و پرورش لرستان اظهار داشت: پیک نوروزی دانش‌آموزان ظرفیت بالایی برای فرهنگ‌سازی در زمینه‌های مختلف داراست که باید با برنامه‌ریزی از آن بهره گرفت.
وی افزود: در این زمینه درج پیام و مطالب در پیک نوروزی دانش‌آموزان در کاهش نرخ وقوع جرایم و تخلف در جامعه بسیار موثر و تأثیر گذار است.
مدیرعامل ستاد دیه لرستان همچنین خواستار همکاری آموزش و پرورش برای اجرای برنامه‌های فرهنگی به منظور نهادینه کردن فرهنگ دیه در این استان شد.
مدیر کل آموزش و پرورش لرستان نیز در این دیدار اظهار داشت: آموزش و پرورش دستگاهی اثرگذار در جامعه است که می‌تواند منشا تحولات بسیاری شود.
علی ماکنعلی کمک به همنوعان و نیازمندان به ویژه زندانیان را وظیفه‌ای انسانی و دینی دانست و گفت: در این زمینه آموزش و پرورش لرستان آماده گسترش همکاری‌ها با اداره کل زندان‌های استان و ستاد دیه است.
انتهای پیام/و۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول