اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور بیش از 90 خبرنگار و روزنامه‎نگار کشوری

نخستین کارگاه آموزشی تربیت مدرس روزنامه‎نگاری در خرم‎آباد آغاز شد

خبرگزاری فارس: با حضور بیش از 90 خبرنگار و روزنامه‎نگار کشوری و استانی نخستین کارگاه آموزشی تربیت مدرس روزنامه‎نگاری در خرم‎آباد آغاز شد.

نخستین کارگاه آموزشی تربیت مدرس روزنامه‎نگاری در خرم‎آباد آغاز شد

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان صبح امروز در افتتاحیه نخستین کارگاه آموزشی تربیت مدرس روزنامه‎نگاری در خرم‎آباد گفت: هدف از برگزاری این کارگاه بالا بردن سطح کیفی حرفه خبرنگاری و روزنامه‎نگاری در سطح استان‎های کشور بوده است.

حجت‌الاسلام علی اسماعیلیان افزود: این کارگاه آموزشی به همت دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی رسانه‌‎ها و با همکاری اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان به مدت دو روز برگزار می‌‎شود.

وی تصریح کرد: در این کارگاه‌ دو روزه آموزشی با عنوان "رسانه‌ها، از توسعه کیفی تا اخلاق رسانه‌ای" برگزار می‎شود و آموزش‎هایی در خصوص فنون مصاحبه، کارگاه عکس در مطبوعات، تهدیدهای فرهنگی اجتماعی رسانه، مبانی ارتباطات و تجزیه و تحلیل اطلاعات، کارگاه رسانه‎ها و جنگ نرم، کارگاه روزنامه‎نگاری توسعه، کارگاه خبرنویسی، روزنامه‎نگاری و چالش‎های سیاست‌گذاری در تلویزیون ارائه می‎شود.

اسماعیلیان گفت: تقویت دانش و مهارت‎های فنی و حرفه‌ای روزنامه‎‌نگاران و پرورش نیروی متخصص روزنامه‌‎نگاری از اهداف معاونت مطبوعاتی وزارت ارشاد است که برگزاری این کارگاه نیز در همین راستا است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان گفت: معاون مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در راستای برگزاری کارگاه آموزشی تربیت مدرس روزنامه‎نگاری فردا به لرستان سفر می‎کند.

لازم به ذکر است این کارگاه با حضور بیش از 90 خبرنگار در سراسر کشور در خرم آباد در حال برگزاری است.

انتهای پیام/ل20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول