اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

در فرهنگسرای کودک و آینده برگزار شد؛

برگزاری نهمین دوره سلسله همایش‌های آموزشی فعالان فرهنگی شهر بهشت

خبرگزاری فارس: نهمین همایش آموزشی فعالان فرهنگی شهر بهشت در فرهنگسرای کودک و آینده برگزار شد.

برگزاری نهمین دوره سلسله همایش‌های آموزشی فعالان فرهنگی شهر بهشت
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، حمید صادقی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: 9 دوره از همایش آموزشی فعالان فرهنگی شهر بهشت برای دو گروه شامل مربیان خادمان شهر بهشت و مربیان طرح فرهنگی مسجد ما با حضور استادانی از سراسر کشور نظیر استاد رحیم‌پور ازغدی، دکتر کوشکی، دکتر امامیان و.. به صورت سلسله و ار در حال برگزاری است.
دبیر اجرایی همایش‌های آموزشی فعالان فرهنگی شهر بهشت، هدف از برگزاری این همایش آموزشی را افزایش سطح نگرش مربیان عنوان کرد و افزود: مربیانی که تعدادی از کودکان و نوجوانان را تحت مربیگری خود قرار می‌دهند لازم است از وسعت دید و آگاهی بالایی برخوردار باشند و در همین راستا این همایش به آموزش نحوه ارتباط گیری و یاددهی موثر می‌پردازد.
صادقی درباره محور اصلی این همایش تصریح کرد: این همایش‌ها با محوریت مسائل تربیتی است که پس از نظر سنجی درباره موضوعاتی که بیشتر مورد توجه بود تاکنون در موضوعاتی از قبیل تقابل دو سبک اسلام و غرب، کار تشکیلاتی، اصول تربیت دینی و ... ارائه شده است.
وی با اشاره به چاپ کتاب آموزشی ویژه مربیان ادامه داد: این کتاب‌ها با محور آموزش ارتباط مربی با مربی میان خادمان شهربهشت در سه فاز با موضوعات خدمت‌رسانی، زیارت و شادابی توزیع شده است و چهارمین کتاب را بزودی با موضوع مسئولیت‌پذیری در اختیار مربیان قرار می‌هیم و با طرح مبحث و ارائه راهکار سعی در موزش نحوه ارتباط مربی با نوجوانان و کودکان داریم.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول