اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی مراسمی

فعالان فرهنگی شوشتر تجلیل شدند

خبرگزاری فارس: طی مراسمی با حضور مسئولان محلی فعالان فرهنگی شهرستان شوشتر توسط سازمان تبلیغات اسلامی شوشتر تجلیل شدند.

فعالان فرهنگی شوشتر تجلیل شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی شوشتر پیش از ظهر امروز در این مراسم اظهار داشت: فعالیت فرهنگی اصلی‌ترین نیاز جامعه امروز است که باید به صورت صحیح و علمی انجام شود و در این باره تلاش مضاعفی نیاز است.

حجت‌الاسلام حیدر شهریاری افزود: انقلاب اسلامی ایران انقلابی فرهنگی بود و به این دلیل باید به مسائل فرهنگی در جامعه توجه بیشتری شود.

وی با اشاره به اقدامات دشمن برای مقابله با ایران اسلامی خاطرنشان کرد: دشمن برای مقابله با ایران اسلامی همه راه‌ها از نظیر جنگ تحمیلی، محاصره اقتصادی و تحریم را آزمایش کرده است و در همه این سه عرصه به شکست برخورده است و به این دلیل در سال‌های گذشته مبارزه نرم و جنگ فرهنگی را در دستور کار خود قرار داده است.

شهریاری با تاکید بر برخی از اهداف تعیین شده برای هجمه‌های فرهنگی در جامعه تأکید کرد: دشمن تلاش دارد تا اعتقادات نسل جوان را سست کند و برای این مهم به میدان آمده است.

این مقام مسئول با اشاره به اهداف در نظر گرفته شده برای این همایش تأکید کرد: در این همایش 60 بانوی طلبه حوزه علمیه شهرستان شوشتر شرکت داشتند و از این افراد تجلیل شد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شوشتر به تبیین اهمیت نقش تبلیغات در جامعه پرداخت و از همه طلاب خواهر حوزه علمیه خواست نهایت تلاش خود را در این مسیر بکار گیرند.

انتهای پیام/صا30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول