اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار اهر:

نهادهای فرهنگی برای جوانان گام‌های جدی بردارند

خبرگزاری فارس: فرماندار اهر گفت: غفلت جوانان از مسائل معنوی و دینی موجب کمرنگ شدن ارزش‌های دینی در بین جوانان می‌شود که در این راستا نهادهای فرهنگی مرتبط باید با برنامه‌ریزی مدون، گام‌های جدی در این زمینه بردارند.

نهادهای فرهنگی برای جوانان گام‌های جدی بردارند

به گزارش خبرگزاری فارس از اهر، رضا صدیقی امشب در همایش جوانان شهرستان اهر در سالن مطهری توجه به قشر جوان و تلاش برای رفع نیازهای جوانان را یکی از دغدغه‌های دولت ذکر کرد.

وی اظهار کرد: غفلت جوانان از مسائل معنوی و دینی موجب کمرنگ شدن ارزش‌های دینی در بین جوانان می‌شود که در این راستا نهادهای فرهنگی مرتبط باید با برنامه‌ریزی مدون، گام‌های جدی در این زمینه بردارند.

صدیقی نقش جوانان در دوران مختلف از جمله شکل‌گیری انقلاب، تداوم و حضور در صحنه‌های مختلف را بسیار مهم و تأثیرگذار در پیشبرد اهداف والای انقلاب ذکر کرد و افزود: در هشت سال دفاع مقدس اداره جنگ به دست جوانان صورت گرفت و اکثر فرماندهان و رزمندگان دفاع مقدس و شهدا از جوانان نسل اول انقلاب هستند که در این راستا وظیفه همه ما ترویج فرهنگ ایثار مقاومت در جامعه و تبیین اهداف والای شهدا به نسل بعد از جنگ است.

وی افزود: خوشبختانه در نسل‌های بعد از انقلاب نیز روحیه ایثارگری در بین جوانان بیش از گذشته بوده و حضور در تمام صحنه‌های انقلاب نشان از علاقمندی جوانان به اهداف والای نظام و انقلاب است.

رئیس شورای اداری اهر تأکید کرد: امروز بومی‌سازی فناوری‌های نوین و هسته‌ای و نانو، نشان از خلاقیت و پویایی استعدادهای جوانان ما دارد.

وی جوانان را امید نظام و رهبری و سرمایه‌های اصلی نظام مقدس جمهوری اسلامی دانست.

صدیقی افزود: باید جوانان ما با تبعیت از فرامین مقام عظمای ولایت و اسوه قرار دادن زندگی حضرت علی‌اکبر(ع) در پیشرفت نظام اسلامی در حوزه‌های مختلف تلاش مضاعف داشته باشند.

انتهای پیام/آ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول